לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" I dont believe that anybody feels the way i do about you now"



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 300418620 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009


4 חודשים בלי עידכון, היה חסר :S
החלטתי קצת לעדכן שוב..
אז בסופו של דבר כתבתי בעדיפות ראשונה ד' עדיפות שניה ו' ושלישית ה' :)
קיבלתי ו' !! ואני כ"כ מרוצה מזה שאין בעולם!
הצוות הכי טוב שיכולתי לבקש... וואלק נסיכותיי ((:
קבוצה מדהימה, קבוצה של נסיכות, סו'כר ;)
הכל דיי טוב עכשיו(:
והיה מחנ"ק בנ"ז ! וסמינר פתי"ש קטלני רצח !!
ופעולה ראשונה מדהימה והכל הכל הכלל פשוט טוב :)
ושבוע הבא טיול פתי"ש נקווה שיהיה מדהים,
וכ"כ הרבה דה ז'וויים משנה שעברה :(
אין על הגעגועים האלו בעולם הזה !!!!!!
פרויקטוריות פתי"ש 2008 - אין עליינו בעולם הזה !



ואיתו, כלום בעיקרון, שום דבר חדש..
אז................. שנה וחצי, ובאמת שנמאס מזה !
נמאס מאוד ! אין לי כוח לזה ואין לי כוח אליו,
לא בא לי ! שיעבור כבר !!


 ובסוכות היה ערב גדודי(:
היה מצחיק אש !
שכבת כרמל אני אוהבת אתתתתתתתכם!

צוות ו'ו'אלק הצוות הכי טוב בתנועה - אני אוהבת אתכן (:

יאאלה המשך שנה מדהימה ;)
צ'או בומבינוס :D
נכתב על ידי , 22/10/2009 15:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/4/2010 19:31
 





5,238
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoy_Yackov אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Noy_Yackov ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)