לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  BioHazard.

בן: 33

ICQ: 248229940 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

אוסף תמונות מהשנה וקצת שנה שעברה.


תאמת סתם כי משעמם לי.

בכללי, החיים שלי טובים, אפילו מצויינים.
ואני שמח D:

קיצר הנה התמונות.

סתם תמונה קטנה


זה מאמצע הלילה חחח


תמונה די ישנה


אחרי שהסתפרתי לפני כמה פעמים


אחרי שחזרתי מהבריכה הפתיעו אותי עם מצלמה חח
יצא מגניב

מהצ'יקה, נראלי סתם שישי אחד

נכתב על ידי BioHazard. , 14/3/2009 00:03  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBioHazard. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BioHazard. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)