לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lonely


סתם החחים המשעממים שלי !!!!!

Avatarכינוי: 

בן: 27

ICQ: 2333456759 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

תעלומה?+התחרות Bl00gs kug יוצאת לדרך + הבלוג שלי על עצמי


 היי כולם מה קורה!!!

 

אני לא יודע מה לעשות היא ביקשה סליחה אבל היא לא שמה עלי..!!זה כמו סרט אני מעבד שליטה הכל מטפזר


 החברים מתפזרים!!.. זה רע אפילו נורא.. אני לא יכול

 

החלטתי ממחר אני מי שאני זהו לא משחק אותה ו אס שיקפוץ,  לא מדבר איתו  לכל אחד יש לי כינוי חיחיחי:P הבלוג אתה החבר האחרון  שלך אני מספר הכל ואתה לא מספר לאף אחד היחיד שבאמת חבר  אז למה ל מב מגיע חברים אמתים ולי לא   i go i rely go to me ואם אמצא תדרך גם אמצא את הדרך לחזור להיות ידיד של מב  אני לא יכול בלעדיה lonly אוףףףףףף: הלווי שהיא היתה מבינה אותי

 

 Bl00gs kug יוצאת לדרך :

 

Bl00gs kug זה תחרות בלוגים

 

תיאור: כל בלוג שרוצה שלהשתף  צריך לדעת שלא יש בלוג מושלם !! Bl00gs kug  זה תחרות הבלוג הכי יפה ינצח ויזזכה בכתבה ב בלוג הPPP: הזה חיחיחיחיחיחי:)

 מי שרוצה להישתתף שישלח לי מסרון  או תגובה שבא כתוב שם הבלוג כתובת הבלוג ותכתבו שאתם רוצים להשתתף

 

 מגניב אז תרישמו ותגיגיגיבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

 

איזה עיצוב חדש ויפפפפפפפפפפה!!

 

תיזכרו איך קוראים לו קוראים לו סימפסון טוב יאללה אני זז תגיבובובו:P וט"ו שמח (זה חרא חג אין חופש!!:O)
 

נכתב על ידי , 22/1/2008 16:28  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נטלי ( : ב-18/5/2008 18:07
 



טיול


הכתבה הבאה הטיול של הסירות(אם אני אצליח להעלות תמנות חחח...:P

 

 

 

איזה עיצוב חדש ומגניב ותזכרו איך קוראים לעיצו קוראים לו סימפס!ן

 

נכתב על ידי , 16/1/2008 17:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-31/1/2008 19:29
 



טקס פרסי הקוגל


 טקס פרסי הקוגל

 

 

הנה עברה שנה.....

 

הטקס פרסי הקוגל:

 

 

מגיב השנה: עדן נחום  הבלוג שלהhttp://israblog.co.il/blogread.asp?blog=470958 בשם עדן אחלה בלוג אני חייב לה בגדול  היא הגיבה כל כך הרבה

 

מקום שני:תמר שליט: הבלוג שלה.. http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=484942  שם: my life תגיבו

 

הבלוג שמעדכנים אותו הכי הרבה שראיתי

 

 

 הבלוג של דניאל  http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=346824 אחלה בלוג

 

 הבלוג הכי מגניב שראיתי: אין סורי

 

החבר של השנה: ערן- החבר הכי הכי טוב שלי

 

מקום שני: עידו- חבר הכי טוב חוץ מערן :P

 

הידידה הכי טובה:

בדרך כלל אני עושה מקום ראשון ושני אבל הפעם

 

 

עדן+ סיוסה- הידידות הכי טובות

 

שירן מאיה -גם ידידות טובות

 

 התגובה שהכי שנגעה ללב :

 תגובה של... ללא שם בכתבה מה אני חננה בחודש 11.2007  תאריך מלא: ב28

בכתבה מה לא בסדר : התגובה של Cornholio

 

9.11.07

 

 

נמשיך מחר

 

 

:

נכתב על ידי , 14/1/2008 20:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תמרי ב-4/7/2008 23:39
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לamit8k אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על amit8k ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)