לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אני נודד.. בתוך עצמי... I Know I'm Not Alone



Avatarכינוי:  אני ואנוכי בלבד

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

איבוד עצמי תחת משק הכנפיים


קל לי לאבד את עצמי. קל לי לרצות הרבה דברים, לעשות טוב לי ולאחרים - לאחרים ולי. אני רוצה להתקדם, לפרוח, לממש את עצמי, לחיות טוב. המירוץ הזה אחר ההגדרה של איך ליות טוב, ההתעסקות התמידית והמחשבתית בו מביאים אותי הרבה פעמים לאיבוד עצמי, להתעמקות עצמית שמביאה לכך שהראש כבר קודח מרב מחשבות, ומירב הסיכויים שאזדקק במצב כזה למנוחה. ואני נח. ונח. נח הרבה.
ובסופו של דבר, בעצם אני לא עושה כל כך הרבה.. אבל אני מפחד לאבד את עצמי.. ואני רוצה לחיות טוב.. הא?

השאיפה התמידית לאהבה קוטלת אותי. אני מתבלבל לפעמים במה שאני רוצה - סטוצים וסקס, קשר מחייב מלא אהבה שרב הסיכויים שאני אצא בו דפוק, תרתי משמע. בנים או בנות? ילדים או ילדות? מבוגרות או מבוגרים? חמודים או רעים..
אני רק רוצה שיהיה טוב. ואני מתבלבל.. מתבלבל במה לעשות.. איך לחיות, ואיך לא לחיות רק בתוך הקונכיונת שלי.

אני רוצה להית בחברת אנשים בקומונה, אבל אני רוצה פרטיות מוחלטת בחדרי חדרים. אני רוצה להחשף לכל העולם ולפרוח כמו כלנית, ואני רוצה להסתגר בתוך עצמי ולפרוח סיגלית. אני רוצה להיות הומני, ערכי ועוזר לזולת, ואני רוצה להתקדם כלכלית. אני רוצה ורוצה ורוצה.. אני רוצה כל כך הרבה דברים.. ההתלבטות המתמדת בין המסלול הנורמאלי למסלול הייחודי, פריצת הגבולות ופרישת הכנפיים..

עוף החול עוד לא פרש נכון את חייו. כרגע, אני לא צריך כיוון של אף-אחד. אני צריך להיות עצמאי, ולהחליט לעזזאל מה טוב בשבילי, מה להיות ומה לעשות. איך לפעול. איך להזיז דברים. חייבים להריץ את החיים..
נכתב על ידי אני ואנוכי בלבד , 15/9/2009 16:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





514
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני ואנוכי בלבד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני ואנוכי בלבד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)