לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוגג של ספושש=]


הבלוג על חיי=]

כינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אניייייייייי=]


הייי הבלוג נפתח ה1.11.07 איזהה כיףף=]

אוקי אז מה קורהה??

אז זה הבלוג על חיי.. המשעממיםם=] חח.. אני יספר על מה שעובר עלי על חברות שלייי.. ילדות מעצבנותת... אולי יהיה מענייןן=].

אני בת 13 וקצת מתל אביבב..

אני משחקת טנייסס, אני אוהבת חיותת.......אממ.. טלוויזיה, מחשבב.. לא יותר מדי מיוחדתת..

יש לי שיער שחור עיניים חומותת ואןן יש למישוו שאלות תשאלוו=]

אנשייםםם...תגיבוו!!!!

 

נכתב על ידי , 1/11/2007 23:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספושש=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספושש=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)