לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I`m Just A kid


Open Your Eyes...And Try To See Someone Else Except Your Self...May Be Then You Won`t Be Alone Any More..

Avatarכינוי: 

בן: 31

ICQ: 265292592 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

די מספיק..אני עייף :S




אני כבר לא יכול יותר..
אני עייף מכל זה..זה כבר יותר מדי בשבילי.
אני כבר לא יכול יותר עם הקשרים האלה..
כל פעם מחדש..זה נהרס..
על פעם מחדש..זה..
זה לא זה..פשוט לא זה..
את מי עוד אפשר להאשים..:X
רק אחד =\
אני..אני פשוט לא עושה משהו נכון..
משהו בי לא טוב..הלא כך ?
זה מעייף..זה כואב..כל פעם מחדש..
אני לא רוצה להמשיך ככה..
דיי כבר..אולי אני לא בנוי לסוג קשר כזה ? =\
אולי...מי יודע..

אוחחחחחח...היה יומולדת..
יאיי [לא]...
משום מה..אנשים מתרגשים מזה..
יותר משאני..-_-[ואני לא מתרגש מזה]
כולה יומולדת מסריח..כולה מס'..
היה 15..עכשיו 16..מה זה בכלל משנה !!!!!
גם ככה זה לא נותן לי לא חופש..
לא אמון מצד ההורים..חברים..
לא כבוד..כלום..
הורים אפילו לא חגגו..לא מתנה..לא חברים..
התעוררתי בבוקר..ירדתי לסלון..
שלא לדבר על הפנס הענקי שקיבלתי יומיים לפני..
בל"ג בעומר..סתם ככה..
אמא ואבא אמרו מזל טוב..
אכלתי איזה עוגה ב10 ש"ח..[ מה שנשאר ממנה ]
וזהו !!!!!!!!!
לא חברים...לא איזה מסיבונת קטנה..לא כלום =\
בקושי בלונים ניפחו..-_-
ואני לא מתלונן..באמת שלא..לא אמרתי כלום על זה..
חפיף..כולה עוד יום מסריח..
מה שכן עודד אותי..
שחברים שלי..זכרו..התחשבו..הביאו לי לבצפר מתנה..
ובלון..זה באמת היה משהו שגרם ליומולדת שלי להיות בעל משמעות..
אוהב אתכם..את כולכם ! 3333333333333333333>

בקיצור..החיים נפלאים נכון ?!..[לא !]
נכתב על ידי , 29/5/2008 15:41  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Gen. ב-28/9/2008 00:36



3,113

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYea Thats Me... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yea Thats Me... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)