לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I`m Just A kid


Open Your Eyes...And Try To See Someone Else Except Your Self...May Be Then You Won`t Be Alone Any More..

Avatarכינוי: 

בן: 31

ICQ: 265292592 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

אני מבולבל...=\


ממ..היה עצמאות סבבה השנה..נסענו לנהריה וזה...
מלא חברים וכאלה..יצאתי בשלום בלי ספריי..( כמעט )..
אבל הייתה לי תחושה מוזרה בתוך..:S
לא יודע מה ולמה..הרגשתי שמשהו לא בסדרO_O"
משהו לא בסדר..לא כמו שצריך להיות...

יום אחרי זה היה עצמאות בשלומי פה..*.*
היה באמת סבבה..היו כמה להקות ממש ממש טובות
של ילדים צעירים משלומי שניגנו..
" B-Side "...ו " Stolen Angels "
כאילו..היו עוד להקות אבל אלה הכי אהבתי D::::::
מממ..אחרי זה בערב בתאל באה *.* 333>
חח..היה סבמבה D::::
תחושת הלא בסדר שהייתה לי עברה לרגע..
שחכתי מכמה דברים..ואז כשהכל חזר אלייי... :S
זה חזר בבום =\
שוב הייתי בבאסה..מבולבל..לא ידעתי מה אני עושה
מה אני רוצה..ומה באמת נכון לעשות..

כשבתאל עזבה אז סתם הסתובבנו קצת..לכיוון הבית שלי
רצינו לקחת סרטים וללכת לישון אצל טיראן..
הייתי בטוח שאמא שלי תסכים..תתחשב בי וזה..
אבל לא...היא הייתה חייבת לנצל את הכוח שבלהיות " הורה "
לא משנה..בסוף הלכתי..חחח..היה פאנן אצל טיראן * גבות *
חחח...33333333333333>
זהו..:X

עוד מעט יש מצב אני יעלה תמונות חדשות חמודות כאלה D:::::
עם בתאל..וטיראן וזה..סתם השתגענו אצל טיראן חוחי
333333333>

תמונות D:
אל תשימו לב אליי..יצאתי מוזר בכל התמונות..אני שם רק בגלל שזה עם בתאל 3333>..וטיראן D:
זה אני ובתאל הסקסית !!!!! *.*

וזה אני וטיראן הגיטריסת התותח D::::::


נכתב על ידי , 9/5/2008 16:01  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yea Thats Me... ב-11/5/2008 15:58
 



לדף הקודם   
דפים:  

3,113

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYea Thats Me... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yea Thats Me... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)