לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Too much is never enough


2 קילו חצילים ואבטיח שוודי.

Avatarכינוי:  KiWi:D

בן: 34

ICQ: 282214010 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

תמונות מאילת!


אז ככה, למי שלא יודע, אז נסעתי עם קוון (KBH), הקבוצה שלי, 'נטולי הים', כן, באר-שבעים D: לפסטיבל הקוון באילת - Eilat Open 2007!
זה יצא בימים חמישי-שישי-שבת בערב כבר בב"ש.
בחמישי בבוקר כל הקבוצה התאספה בתחנה המרכזית, קניתי כרטיס הלוך-ושוב לאילת, הגיע האוטובוס, אני בא לעלות, הנהג אומר לי שהכרטיס הזה לעוד יומיים.
אני כזה WTF מה אתה בסדר? כילו, עוד 4 שעות אני אמור להיות על הבמה ~_~ אני חוזר לקופא,הוא אומר לי שם שזה לאוטובוס של עכשיו לאילת, אני חוזר לנהג,
הוא אומר שזה לא לעכשיו.
אני כבר pissed off בא שוב לקופה ואז הוא נזכר להגיד לי שזה לא אוטובוס 397 אלה 394, שהרציפים שלהם סמוכים, בסוף למזלי עליתי בזמן..
לאחר שעה וחצי עשינו הפסקה, ואתם לא תאמינו איזה נהג היה באוטובוס שנסעתי בו.
"תמונה אחת שווה אלף מילים"
|
|
|
|
|

|
|
|
מוזר ביותר, אכן, תמונות קשות.
על כל אצבע טבעת, צמידים, שרשרעות(הרבה)... כובע נחמד ביותר ^.^
מה שבטוח, לא הייתי מפספס את הנהג שלי D:
בהמשך הדרך, בירידה בהרים הצרה הזאת שיש שם, איזה משאית ניתקע שם לא יודע מה, אז עד שהיא זזה ישבנו איזה כמה זמן בשיפוע של כמה מעלות חח..
הגענו לאילת, וזזנו למלון שלנו - Club Hotel
5 כוכבים, 5 בריכות, אולמות למופעים עיצוב של ספינה מבפנים, קיצר משו מגניב חח
רק פרקנו את הדברים ועפנו לחזרות, ואחרי שעה עלינו על ה"במה".
לפחות זה מה שחשבנו..
אבל גילנו שאנחנו צריכים להופיע בתוך בריכה, בדצמבר, ב8 בערב, חושך קור ורוח, היה איזה 10 מעלות למים, קפוווווא..!!
הגיעו קבוצות מכל הארץ, הכי מיסכנים זה נראה לי נצרת עילית, 7 שעות נסיעה..
בכלל קבוצה אחת סירבה להשתתף מרוב קור המים, אבל אנחנו נכנסנו שיחקנו, ובסוף קיבלנו הכי הרבה ניקוד על משחק, ומקום ראשון בקטע של הבריכה הזאת.
אחרי הכל זמן פנוי ניהיה לנו רק ב12 בלילה, סוף סוף לבלות באילת, ירדנו אכלנו כל מיני, חזרנו שתינו (איך לא) ומה הכי חרא זה שזה לא הביא לי בראש ''>_>
אחרי זה ביום למחורת אחרי שעתיים- שלוש של שינה, שוב חזרות, הופעות, אחרי זה נסענו לים- מה שהיה כיפי ביותר D:
חזרנו, שוב עוד חזרות ועוד מופע, ועל אתמול אמרתי לעצמי שהיום אני שותה עד שזה מביא לי בראש...



הדבר הירוק הזה - אבסנט, דבר של 70 מעלות אלכוהול.
הקיצור, התחלנו לשתות...
בהתחלה, זה התחיל מ-



טקילה עם ספרייט....


המשיך ל...-






פינדלדיה...

ולבסוף הגיע ל..





אחד מהדברים המגניבים זה וודקה בטעם תפוח! משו ממש ממש נחמד!


ולבסוף, באר-שבע, 'נטולי הים'... לקחנו מקום ראשון בכל הפסטיבל!!!!!!!!!
~~~~~~~~~
אז אני שתיתי שתיתי אבסנט, ואז פתאום שחכתי ששתיתי אותו, והתחלתי לשתות עם איזו אחת וודקה..
כן אני יודע שאני הייתי ממש חכם שירדתי מ70 מעלות ל40. שילמתי על זה :O
בהתחלה קמתי באתי לצאת מהחדר, וייישר חזרתי ל"החבר הלבן"  - האסלה.
בחדר הנ"ל הקאתי פעמיים, אחרי זה הלכתי לחדר השני, של הבנות, ככה יצא שהייתי הבן היחיד בחדר שלם של בנות חח, גם שם ביקרתי בחדר השירותים.
מה אני יגיד? נחמד, אפשר להקיא.
יצאתי, שאלתי ידידה שלי מה עושים בשביל להעביר את המצב הזה במהירות יותר, היא אמרה להכנס לדוש קר.
נכנסתי לאבמטיה, הדלקתי דוש קר, ואז חשבתי, אוי, זה קר, אז שמתי חם -_-
ומה? זה לא הכל, נירדמתי במקלחת, לשעה.
כן.
תארו לכם תמונה, אתם מתעוררים, במקלחת, עם דוש פתוח.
מגניב הא?
לא!
אחרי זה הספיק לי מהכל והלכתי לישון, ואז בבוקר איךךךך כעב לי הראש אין לכם מושג, משו מפחידדדד...
~~~~~~~~~
ועכשיו סתם תמונות מאילת:











כל קבוצת ב"ש עם התעודות של הנצחונות בפסטיבל, תראו כמהף גם פסלון הלבן, ושתי בובות הברווז זה גם בהם זכינו.




נכתב על ידי KiWi:D , 4/12/2007 18:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





93
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKiWi:D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על KiWi:D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)