לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרינסס קונסואלה בננה האמוק

הכל מסביב בינוני, מי אני? אנונימית אני. מה אני? בינונימית.

Avatarכינוי:  פרינסס קונסואלה בננה האמוק

בת: 89

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

יאוואלי!


יאוואלי כמה זמן לא כתבתי...

 

פאאק איך שהזמן רץ כבר עברתי רבע מהשירות שלי צעירה פעורה גמורה שכמוני- אבל בקטנה העיקר שאני נהנת

לשמנמן שלי ולי כבר יש פאקינג חצי שנה הכי מושלמת שיכולתי לקבל מה', פשוט חצי שנה חלומית מהאגדותחמסה חמסה חמסה!


 

בא לי לשתף במחשבות שלי על המצב הביטחוני בדרום הארץ..

האמת כואב לי הלב -לא על הערבים ימח שמם וזכרם ,אלא על כל החיילים שלנו שבכלל מבזבזים את השנים היפות שלהם במלחמה שלא יודעת אם יהיה לה סוף..למבצע הזה בטוח יהיה סוף ורק אבינו מלכנו שבשמיים יידע איך זה ייגמר ,אבל המלחמה עצמה על החירות והעצמאות ובכלל הקיום שלנו לצערי תמיד תיהיה ,וזה לא שאני לא אופטימית -אני ריאליסטית וכואב לי לכתוב את המילים האלה אבל זאת המציאות...


 

הכי מעצבן אותי במלחמה הזאת זה הסיקור התקשורתי המוגזם- התקשורת בארץ הזאת פשוט מטונפת!

הערוצים כ"כ צמאים לרייטינג וכסף שהם מפרסמים דברים לא קשורים ודברים שלא צריכים לפרסם - כמו למשל את כל ההכנות לכניסה הקרקעית לעזה> כאילו מה אתם דפוקים או שאתם עושים את עצמכם?! כל פירסום כזה נתן להם כל מיני רמזים וזמן להכין את עצמם ולהתחמש ובקצב שלהם -גם בטח עם הקצב שלהם זה נתן להם זמן גם להתרבות...

וכל הכתבות האלה של כמה שהם מסכנים שאין להם אוכל מים חשמל וסיגריות ממש לא מזיז לי כל הרחמים האלה עליהם -הם הביאו את זה על עצמם!!! עם כל ה"תרבות והחינוך" הדפוק מהיסוד הזה שהם מקנים לילדים הבורים שלהם כל השנאת חינם הזאת שנובעת אך ורק מקנאה ותו לא! ונראה אתכם מתווכחים עם העובדה הזאת!


 

בקיצור מה שרציתי להגיד שאחד הדברים הדפוקים בתקשורת אצלנו זה שידור הכתבות בסגנון "אוי כמה שהם מסכנים שם בעזה" פשוט פתטיות וסוטרות את חברת החדשות שלנו..כשהם מפציצים אותנו הם מראים נאומים של מנהיגיהם העילגים, המכוערים והאימפונטים שכ"כ מבסוטים מזה שהם נכנסו בנו שעכשיו הילדים שלהם אוספים קלפים של שאהידים ומדביקים בחוברות כמו שאנחנו היינו עושים פעם רק אם דמויות יותר תמימות כמו הארי פוטר השמינייה וכו'...

 

וכל השמלאנים האלה שמרחמים עליהם ויוצאים להפגנות הכי מעצבנים אותי -אם זה ימשיך ככה גם תיהיה לנו מלחמת אחים-עוד צרה לאוסף..חלאס! שמלאנים נמאסתתתתםםםםםם!!!


 

ממש אבל ממש לא כואב לי ולא מזיז לי שנהרגה אמא אחת ו 4 מילדיה לא אכפת לי..כמו שלא היה אכפת לרוצח הערבי ההוא להיכנס לישוב ההוא ולרצוח אמא ו3 בנות ולהרוס משפחה שלמה ואח"כ לחגוג את זה...

 

ובכלל אני חושבת ואני גם בטוחה שאני לא היחידה ששמחה וחושבת שהגיע הזמן שנעשה משהו חלאס 8 שנים זה מספיק!


אני רוצה לאחל ולקוות ולהתפלל שכל חיילנו יחזרו בריאים ושלמים שהמצב הנוראי הזה ייפסק ויהיה לנו שקט..

 

תקראו פרק כ' בספר תהילים למען חיילנו האריות כי מגיע להם והלוואי שיכולנו לתת ולעשות למענם יותר..

 

ב"ה הכל יסתדר

 

נכתב על ידי פרינסס קונסואלה בננה האמוק , 4/1/2009 23:16  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Harlequin ב-18/1/2009 03:06
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרינסס קונסואלה בננה האמוק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרינסס קונסואלה בננה האמוק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)