לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:P


עכשיו את נכנס לחיים של בן אדםם!

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 440824559 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

יום אהבה לא משהו אבל אני עדין שמח=]


=]
הינה עבר לו עוד שבוע!
לא סתם שבוע !@!

יום האהבה היה יום חמישי!
מכווה ש היום האהבה שלכם  היה יותר טוב מי שלי !
למה לי רק מישהוא אחד איחל לי יום אהבה שמח!
ואני מקדישה משהואא!!
טוב כניראה רק הוא זחור אותי!
אממ תאמת היו אנשים שלא ידעו שה יום האהבה הוא יום חמישי וכניראה ביגגל זה לא איחלו לי כלום
אבל מה זה משנה משהוא שבאמת אני אוהבת הקדיש לי את זה וזה מה שהיה הכי חשוב!^__^

ב3 וחצי ככה בערך התחיל לרדת מבול והיתה צריכה להגיעה הבית!
בקיצור הרגשתי מה זה להיתקלח עם בגדים היה
מאוד כיף!
אבל מה שלא היה כיף זה שכול הגינסים שלי עד עכשיו לא היתיבשו%_%
גשם מאוד חזק היה בחוץ אפילו כצת כאב !!
הלכתי ברחוב לדב
אף אחד לא היה שם!
זה נישמע כמו איזה חלק מי שיר של להקת רוק או משהו כזה
אבל זה מה שבאמת היה !!

טוב ועכשיו לבסורות המצערות!!
אני מיצטער בזה שאני כותבת את זה אבל
ניראה לי שבשבועים האחרונים או בחודש הקרוב אני יפסיק לעדכון
למה ?
כי יש לי חודש עמוס מיבחנים שאני חיבת להצליח בהם
כי עוד לא עשיתי אף מבחן במחצית השניה
ואחרי שקיבלתי במחצית הראשונה 86!
(ואף פעם הממוצע שלי לה הי מי מתחת לה 91!)
אז אני חיבת להשקיעה יותר
אז החלטתי עד שאני לא מצלחיה במבחנים האלה אני לא מיתקרבת למחשב!
נכון שזה מצער !*_*
אבל אחרי המבחנים אני מבטיחה איפלו נישבעת לעדכן כולל יום!!

טוב יאללה תגיבו
(אם אני לא מחזירה תגובה לא להאליב זה כי אני פורשת חלקית1! אוקי?!)

נכתב על ידי , 15/2/2008 19:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




=] היי'ק
הינה עבר עוד המון זמן מי אז שעידכנתי=
^_^
אני כול כך מאושרת יש לי מצב רוח
שאני יכולה לחבק  משהו
כול כך חזק עד שלא היה לא מספיק חמצן בישביל לינשום!!!
><כן זה ביגללך!_ _ המצב רוח הזה!!><
בזמן האחרון אני לא מבינה למה כולם קוראים לי פריקית
אבל אני לא פ-ר-ק-י-ת!!
תפנימו אולי
אני אוהבת שחור מטאל
איפלו רוק כבד אבל אני עוד לא פריקית
אני רק קצת מוזררה!!
______________________________
נישמתי &_&_תמשיכי תסיפור!!(אני במטחח נוראי!)
פינצר+פודל אני דורשת אורגית כלבלבים!!
סוטי-דברי איתי מה זה אני לא שמעת אותך בזמן האחרון!
ר_ >< אני כול כך אוהבת אותך!!!
________________________________
וד''ש לכול הכוסים\הכוסיות ששכתי
אי אמ סוריי !!!
פעם הבאה גם לכם נימסור ד''ש!
*_*&_&^_^%_%$_$#_#~_~+_+=_=
נכתב על ידי , 12/2/2008 16:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

883
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfuck you!....‎ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fuck you!....‎ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)