לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Princess Diaries




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

ככה זה כשאת בת 17


יומלדת 17

ואווווו אי אפשר לתאר את זה.

התעוררתי בבוקר ,כהרגלי מצחצחת שיניים , מתקלחת, בוחרת ביום המיוחד הזה דווקא את השימלה מאוליסטר, נועלת כפכפים שחורות של "הווינס".

לוקחת את טיק השאנל השחור שלי מכניסה את הקלסר של הלימודים, מפתחות,את האיפוד(שאני לא זזה מטר בלעדיו), מראה, איפור,ואת הפאלפון מוטורולה המעפן שלי.

יורדת למטה ואיך שאני מגיעה למדרגה האחרונה אני מוצאת את עצמי מוקפת בבלונים ובשלטי happy birthday.

אמא , אבא ואליזבת מובילים אותי לסלון ושם אני מוצאת את עץ המתנות [מין הרגל כזה ביומלדת] ולידו 4 מתנות ארוזות יפה.

"ווואוווו" אני מתלהבת. מתנה מכל אחד!

מה יותר כיף מלהתחיל את בוקר היומלדת שלך בפתיחת מתנות.

אני מחבקת את כולם ואומרת להם תודה. הם לוחצים עלי לפתוח את המתנות.

מתנה ראשונה אריזה בצבע וורוד. כבר טוב! אני פותחת ומגלה שיש לי שמה? Iphon !!!!

מתנה שנייה אריזה בצבע כסף. תיק של YSL . ידעתי שאפשר לסמוך על הטעם של אמא:)

מתנה שלישית אריזה בצבע אדום מבריק. פתחתי את העטיפה ונוכחתי לגלות שיש שמה ארנק פראדה מדהים! [מה שדרך אגב רציתי דיי הרבה זמן].

ומתנה אחרונה עטופה גם היא בוורוד אבל עם מלא נצנצים. אני פותחת ומגלה שמה לא פחות ולא יותר לפטופ של אפל לבן וחדש.

אני כולי בהתלהבות של הבוקר מודה לכולם. נותנת להם נשיקות וממהרת לצאת על החנייה.

ניכנסת למכונית שלי [חיפושית גג פתוח מין סוג של ירוק].

שמה שיר שאני נורא נורא אוהבת 4EVER בפול ווליאיום. אוספת את קים היא ניכנסת לאוטו וקופצת עלי בחיבוקים של מזל טוב.

אני מגיעה לבית ספר וכולם מאחלים לי מזל טוב.

גם החברות הכי טובות הנוחכיות קים ואלי מחכות עם מתנות. שקית אחת מאברקרומבי [שזה תמיד משמח] ושקית אחת של ויקטוריה סיקרט [שזה לא פחות משמח גם כן].

 

חזרתי מהבית ספר עם קים ,אלי, ג'מילה וג'והנה אכלנו, ועלינו לחדר שלי.

סתם דיברנו הראתי להן את האיפון החדש שקיבלתי , התלהבנו מהתיק ומהארנק[שדרך אגב אני כל כך אוהבבבת!]

ממ כן זה היה אחלה יומלדת וסה"כ לפני פחות מחודש.

 

והיום אני עושה מסיבת בריכה בבית לכבוד היום הולדת. הולך להיות כל כך כיייייף

והשעה עכשיו היא פאקינג 6:27 לפנות בוקר התעוררתי מרוב התרגשות [לצערי].

ואני לא מצליחה לישון אז אני פשוט כותבת פוסט בבלוג החדש שלי ורואה MTVstyle #2107811

 

נכתב על ידי Alice.L , 3/11/2007 13:05  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כתה ו- שחר [אח שלי] , מפריעה לי באמצע באמצע התכתבות "חשובה" באיסיקיו.

אני שואלת אותו , מה אתה לעזאזל רוצה ממני? ואז הוא יושב ומתחיל לספר לי על זה שהוא שמע את אמא ואבא מדברים שהם  רוצים לעבור לקליפורניה, בגלל העבודה של אבא וכ'ו.

הוא בא בהתלהבות של ילד טיפש בכתה ט', ממש כאילו הרגע סיפרו לו שהוא זכה ב 50 מליון בהגרלת לוטו, ומספר לי על העינין.

אני לצערו לא לקחתי את כל זה בכזאת שימחה, הרי איך יראו חיי בלי אגם חן ולינור?

בהתחלה לא באמת חשבתי שנעזוב את הבית הגדול ואת החיים שלנו כאן.

אבל עם הזמן הבנתי שהעינין הוא רציני. ושרוב הסיכויים הם שאני יצטרך להתחיל לחשוב על חיי בלי החברות הכי טובות, בלי השיגרה, בלי הבית ספר, בלי החדרשלי ובכלל בלי הבית.

היו רגעי דאון והיו רגעי שימחה. בכל זאת התחלה חדשה, אמריקה הגדולה.

סוף כתה ז- זהו ממש בעוד כמה שבועות אני עוזבת. בלי לדעת עם אני עוזבת לתמיד או שמה אני יחזור מתישהו. בלי לדעת עוד כמה זמן אני יראה את החברות הכי טובות, בלי לדעת עם יום אחד  אני יזכה לגור בבית שלי שוב.

בלי לדעת כלום.

עם מלא חששות, איך יקבלו אותי שמה , האם גם שמה יהיה לי חברות הכי טובות, איך הבית שלי יראה שמה, האם הבית ספר שמה באמת כל כך מגניב כמו שהוא תמיד ניראה בסרטים.

טוב עוד מלא מלא מחשבות. באמת.

אי אפשר באמת לתאר את ההרגשה שאתה עוזב הכל ומתחיל חיים חדשים.

 כתה ח' התחלה חדשה- הגעתי בכתה ח'. כל כך התרגשתי. ידעתי שמהרגע הזה שבו אני דורכת על אדמת USA חיי מתחילים מחדש.

היתי באמריקה עוד לפני שעברתי לגור שם. סבא וסבתא שלי גרים בלוס אנג'לס אז פעם או פעמיים בשנה היתי נוסעת אליהם.

הגעתי לבית החדש שלי. בהתחלה היתי בשוק.

בית ענק.

עץ לבן בחוץ דלת זכוכית גדולה, חלונות מהריבים. [כל כך טיפוסי לשכונת יוקרה באמריקה].

שחר אני ואליזבת רצנו בכל הבית, בדקנו איפה המטבח , ספרנו את כמות החדרים, בדקנו כל פינה ופינה בבית.

רצנו למעלה והתחלנו להתווכח של מי יהיה החדר הזה ושל מי יהיה החדרים האחרים.

אחרי איזה שעתיים של ריצה מפה לשם ומשם לפה התחלנו לפרוק את הדברים שכבר הגיעו לבית.

חודש ומשהו לקח לנו לאגן הכל אני חושבת.

בכל אופן הגענו לשכונה דיי חברותית אני חושבת. כבר בשבוע הראשון הינו מוזמנים לארוחות מפה ועד הודעה חדשה. מתנות צנועות ועוד-כן זה גם גבל בפלצנות.

הגעתי שבועיים אחרי תחילת הלימודים.

ההורים הורידו אותי בכניסת בית הספר.הדיבורים הרגילים.

אבל מי הקשיב לדיבורים, בתוכי הרגשתי כאילו העולם הולך להתפוצץ, כל כך הרבה התרגשות.

הגעתי לשיעור של מר פנסקר. [מטתמיקה קלאס]. התישבתי וקיוותי שהשיעור יגמר מהר כדי שאני כבר יוכל למצוא את החברות החדשות שיזכו בתואר המכובד "החברות הכי טובות".

וזה לא היה כל כך קשה ומסובך כפי שחשבתי. כבר בהפסקה כולם היו סביבי רצו לדעת מאיפה באתי, בת כמה אני.

אז אני לא יכולה לספר לכם את כל חווית ההגירה הזו-כי זה יהיה כל כך ארוך.

אני רק יכולה לספר שאחרי כל ההתהקלמות ואחרי שמצאתי את מקומי.

אני מאושרת.

נכתב על ידי Alice.L , 2/11/2007 20:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שם: אליס. למה אליס? תשאלו את ההורים שלי. לפי מה שלי סיפרו לפחות זכיתי בשם הזה כי לאימי היתה חברה שקראו לה אליסה, והיא תפסה מקום גדול בלבבה.

זה לא שאני מתלוננת על השם, כן? אני דווקא אוהבת אותו.

תאריך לידה: 23.10 , מזל מאנזניים טיפוסי.

אחים/אחיות: אח גדול בן 20 שחר. לומד בקולג' רואה אותו בסופי שבוע בעיקר. מזל.

אחות קטנה בת 15 אליזבת.כתה י. לצערי אני סובלת אותה כל השבוע. לא סתם אנחנו מסתדרות די טוב.

אבא: דוד. ישראלי פטריותי, נולד בתל אביב.

אמא: אומה. אמריקאית, נולדה בקליפורניה, עלתה לישראל בגיל 18.

אני:בת 17. נולדתי בתל אביב. חיים טיפוסיים נורמלים.

חברות הכי טובות אגם, חן ולינור. מן סוג של חבורה שלעולם לא היית מצליח להפריד.

כל היום הינו ביחד , וגם כשאנחנו לא הינו ביחד תמיד ידענו מה האחרת עושה.

אתם בטח שואלים למה אני כותבת בלשון עבר.

אז זה הרבה יותר פשוט ממה שבטח תיארתם לעצמכם.

לא רבנו ולא חילקנו את החבורה לשתיים.

פשוט אני בכתה ח' עברתי לגור באמריקה.

 

חיים של ילדה שיש לה כמעט הכל, אבל לא תמיד ההכל הזה הוא טוב.

נכתב על ידי Alice.L , 2/11/2007 20:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Alice.L

בת: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlice.L אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alice.L ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)