לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים שרואים מכאן

העולם דרך משקפיים מיוחדים של הסוציאליסט האחרון. מזועזע, בהלם ומבולבל. בעצם, זה אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

אמבולנס לכלבים


היום בבוקר הפכתי את האוטו שלי לאמבולנס לכלבים.

כל הסופ"ש הכלבה הבוביתית שלי גירדה לעצמה את הזנב ועשתה לעצמה פצע מכוער. היום בבוקר לקחנו אותה לווטרינר, ובעוד אנחנו עסוקים בלדבר איתו (אחרי הכל אנחנו מכירים גם את אישתו, וגם את הבת הקטנה שלו) הוא קיבל טלפון בהול שכלבלב קטן נדרס.

בגלל שהוא היה חסר רכב היום, התנדבתי אני להסיע אותו למקום התאונה ולהביא את הפצוע למרפאה. הגענו לשם. מדובר בפודל קטן ולבן.

הוא בסדר לא לדאוג. בסך הכל נכנס להלם מהתאונה ונשך לעצמו את הלשון קצת.

 

הכלבה שלי גם תהיה בסדר, זאת רק אלרגיה וזה יעבור.

 


 

כל הסופ"ש הזה הוקדש ללימודים. בשישי בבוקר הלכתי ללמוד, אחר כך נרדמתי ובערב חזרתי ללמוד.

בשבת קמתי בצהריים, ושוב - ללמוד.

 

הרבה יותר קשה ללמוד כששאר החברים שלך כבר לא עושים את זה. נשארו לי רק החברים מהלימודים לעודד אותי.

 


 

החודש הזה אני והאישה החלטנו על תקופת צנע. זאת אומרת בלי בזבוזים מיותרים, רק מה שחייבים בשביל לשרוד. יש לנו כמה חובות לשלם.

 


 

לא יודע איך זה, אבל פתאום הפכנו מנוער מרדני, לסטודנטים והעתיד של המדינה ומשם אנחנו הופכים פתאום למעמד הבורגנים. הזמן טס כשנהנים אה?

נכתב על ידי , 20/11/2005 11:41  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המי ההיא ב-23/11/2005 01:30



כינוי: 

בן: 46




20,565
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארילו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארילו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)