לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים שרואים מכאן

העולם דרך משקפיים מיוחדים של הסוציאליסט האחרון. מזועזע, בהלם ומבולבל. בעצם, זה אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

עמיר פרץ גונב מתכות


אחרי שכולם צחקו על עמיר פרץ, הגעתי למסקנה שזה נמאס לי.

אז האיש לא מדבר אנגלית, ולא יודע אנגלית. גם אבא שלי לא יודע אנגלית, ובכ"ז זה לא מנע ממנו לגדל משפחה ולהצליח מאוד בתחום שלו.

 

עמיר פרץ לפחות מנסה ללמוד אנגלית ומשקיע בכך זמן, וזה סימן שהוא רואה בזה כישור חשוב. ביביהו דובר אנגלית שוטף והוא היא רה"מ לא משהו בכלל. אולי פרץ יהיה טוב יותר. אנגלית זה לא המדד שאני מחפש.

 

מה שכן, הוא לא צריך להתעקש לנאום באנגלית, הוא יכול לנאום בעברית ושיתרגמו סימולטנית את הנאום שלו לאנגלית לדוברי האנגלית.

אני לא רואה את מר שיראק, או ברלוסקוני נואמים באנגלית (ובטח שלא את מובארק).

 

בעצם גם בוש לא נואם משהו באנגלית.

נשיא סין, המעצמה התורנית הבאה לא מדבר אנגלית. לדעתי עוד דור או שניים כולנו נהיה צריכים ללמוד סינית.

 


 

ישנה תופעה בארץ של גניבת ברזל. במשך שנים היא הייתה על אש קטנה, וכנראה שהיא התרחבה. אחרת אני לא יכול להסביר את הדיווח בחדשות על זה.

 

אני כבר רואה את היום בו גנב ברזל (או מישהו ממשפחתו) ייפול לבור ביוב / יתהפך עם הרכב כי לא היה מעקה בטיחות / יעשה תאונה בגלל מחסור בתמרורים ושלטים ומאשים את המדינה על ההפקרות שמתרחשת פה.

 

בכלל אני חושב שגנבים (ואני לא מדבר על גניבה של אוכל למטרת שרידה) צריכים לקבל עונשים חמורים. אולי משהו כמו להוריד להם את היד אם זאת פעם שלישית שתופסים אותם. (וכן, יש קשר לזה שגנבו לי פנס הפעם, ולפני חצי שנה ניסו לגנוב לי את האוטו). כרגע משתלם מאוד לגנוב.

 


 

ואם כבר בפושעים אנחנו עוסקים, עמרי שרון ביקש שלא יטילו עליו קלון. קלון זה אומר שהוא לא יוכל להיות פוליטיקאי יותר. הטענה שלו היא שחוק מימון מפלגות זאת גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בה (טיעון משפטי נטו). מה שמצחיק זה שהוא ח"כ, ובתור שכזה יש לו את היכולת לחוקק חוקים או לבטלם.

דבר אחר מצחיק, זה שהציבור לא מתמודד עם חוק מימון מפלגות. אלה המפלגות שלא עומדות בחוק שהן עצמן חוקקו.

 

החיים זה דבר אירוני.

 

 

 

נכתב על ידי , 21/11/2005 13:59  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארילו ב-29/11/2005 15:23



כינוי: 

בן: 46




20,565
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארילו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארילו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)