לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים שרואים מכאן

העולם דרך משקפיים מיוחדים של הסוציאליסט האחרון. מזועזע, בהלם ומבולבל. בעצם, זה אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

מושחתים?


מושחתים נמאסתם! הייתה ססמה שרווחה בקרב הציבור הישראלי.

 

כבר נמאס להשוות מי יותר מושחת ממי (רמז: כל הגדולים מעורבים בשחיתות. קשה לטפס למעלה בלי גב כלכלי חזק מאוד), ויותר מעניין להסתכל על הסיבות שהביאו לשחיתות בסדרי גודל שכאלה.

 

נדמה לי שהסיבה שהנבחרים שלנו מושחתים עד כדי כך היא בגלל שהם לא מפחדים. הם אחראים על הסרת החסינות שהם העניקו לעצמם. הם קובעים לעצמם את השכר. הם קובעים את החוקים. אין אף גורם שמפקח עליהם ויש לו שיניים, כי שוב - הם אלו שמחליטים איזה ח"כ תוסר חסינותו.

 

הנבחרים שלנו הפכו להיות במעמד על. לא מפחדים מאף אחד. בעצם הם פוחדים ממי שמחליט באיזה מקום ברשימה שלהם הם יהיו בכנסת.

 

מה אני מציע? אני מציע שוועדה חיצונית (שלא תמונה ע"י הכנסת או הממשלה, אלא תהיה מורכבת מאנשי מקצוע שמתחלפים כל 4 שנים - ולא יכולים לכהן יותר מפעם אחת) תהיה אחראית  על הסרת החסינות של הח"כים. אני מציע גם שח"כ שהורשע בשיבוש הליכי חקירה (למשל בניו של שרון) יוטל עליהם קלון והם לא יוכלו לשמש בשום תפקיד בשום גוף ציבורי. וכמובן שח"כ שעשה למשל שלוש עבירות והורשע בהן גם.

 

אה, ועונשי מאסר ארוכים לשחיתות. :)

 


 

נדמה לי שכל חברי הליכוד שפרשו מהליכוד ועברו תחת כנפו של שרון עשו את זה כי (חוץ מהסיכוי שלדעתם גדל להיות שוב ח"כ ושר) כדי להפסיק להיות העבדים של חסרי המרכז.

סופסוף הם לא צריכים ללכת לכל החתונות, ימי ההולדת, בר-מצוות, ושאר ארועים (הילד הוציא מילה ראשונה! בוא נזמין איזה ח"כ!).

עכשיו הם צריכים להתחנף לאדם אחד במקום ל-5000. לאריק שרון. אריק המלך. אריק ימכור את כולנו בשביל עוד כמה מליונים.

 


 

מעניין אותי איזו מפלגה תחרוט על דגלה את המלחמה בשחיתות. (ומעניין אם היא תעמוד בזה מאוחר יותר).

 

הייתי רוצה לראות גם את התקשורת מוקיעה ומתעללת בנבחרים שסרחו. הרי הם יכולים להרוס אותם כשהם באמת רוצים בזה.

 


 

גיליתי גם בקרב מכרי אנשים שאומרים שהם לא יצביעו למפלגה מהשמאל בגלל שהם אוהבים ערבים ודואגים לערבים יותר ממה שהם דואגים ליהודים.

ברור לכולנו שזה בולשיט.

 

חוץ מהמפלגות הערביות כמובן, אבל זה התפקיד שלהן. אולי אני עוד אצביע בשביל אחת מהן.

נכתב על ידי , 29/11/2005 10:34  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פיית הירח ב-30/11/2005 02:49



כינוי: 

בן: 46




20,565
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארילו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארילו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)