לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים שרואים מכאן

העולם דרך משקפיים מיוחדים של הסוציאליסט האחרון. מזועזע, בהלם ומבולבל. בעצם, זה אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

לחתוך לו את הביצים. דרושה עזרת הציבור


אם מישהו רואה אחת כזאת למכירה, אני אשמח אם יודיעו לי:

 


 

מדובר בפיאט קופה לכל מי שתוהה מה זאת המכונית הזאת.

 


 

חזרתי עכשיו מברית. לאישה נולד אחיין (אישתו של אחיה ילדה ילד בריא בניתוח קיסרי).

 

למרות שגם אני עברתי את זה בחיי, זה עדיין נראה לי מנהג נוראי.

 

חוץ מאלו שמאמינים בלב שלם שמדובר בסמל לברית בין אלוהים לבינינו (ומאמינים שקיימת ברית שכזאת) אני לא מוצא הצדקה אמיתית לביצוע ברית המילה.

 

הרי אצל הבדואים נהוג לעשות "מילה" לנשים וכולנו מזדעזעים עמוקות כשזה קורה. אז למה למול גברים זה בסדר? רק בגלל שאנחנו עושים את זה ואנחנו נאורים ומודרניים ומתקדמים ודוגלים בפלורליזם?

 

 


נכתב על ידי , 29/11/2005 15:30  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המי ההיא ב-1/12/2005 10:11



כינוי: 

בן: 46




20,565
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארילו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארילו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)