לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יורדת בגדול


נשאבת .

Avatarכינוי:  בטטה סקסית :P

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2007

-_-"


אני כל כך מיואשת .

אני פשוט מרגישה שמנה , ממש שמנה פרה , בהמה , איך שלא תקראו לזה

כל דבר שנכנס לי לפה , נכנס עם רגשי אשם ועם כאב

וברור שאחרי זה מגיעות

הדמעות.

אין לי כוח לזה

אני רוצה לאכול ולא מסוגלת , כולן במלון כל כך רזות

והן אוכלות ממש הרבה

רק אני פרה , ממש פרה .

רע לי

אני רוצה לאכול

וכל מחשבה על אוכל גורמת לי בחילה

היום אכלתי רק ארוחת בוקר

סלט קטן חביתה וקפה שחור

לא הצלחתי לאכול יותר

וגם על זה התבאסתי

כל היום בילתי בחדר כושר ובבריכה

רע לי ! דאמט ><"

תעזרו לי

אני חייבת לצאת מהסרט הזה

אני לא רוצה להיכנס לזה ממש לא .

 

לא רוצה להגיע למצב שאני יאמין למשפט הזה

: \

 

אני מתחילה שוב טבלה של כל השבוע שאני ירשום את האוכל והקלוריות זה מסדר לי את היום

בספורט אני רושמת מה אני אמורה לבצע ואם אני מבצעת אני יסמן V

ואם לא אז X

[לקחתי מויקי וייל .]

יום חמישי :

א.בוקר: קפה + 2 סוכר [65 קל'] + וופל [62.8 קל'] 

א.צהריים:תבשיל אפונה עם נקניקיות [466 קל ' : \ ] + חזה עוף צלוי [174 קל'] 

א.ערב: מקווה שכלום .  

סה"כ קל' :

ספורט : חד"כ הליכה V

סיכום יום :

אני מקווה שיראו משהו מחר במשקל *אמןאמןאמן*

_____________

 

יום שישי :

א.בוקר:

א.צהריים:

א.ערב:

סה"כ קל':

ספורט : היום לא : \

_____________

 

תכנון לתפריט יום שישי :

א.בוקר : קפה + 2 סוכר [65 קל']

א.צהריים : מעט אפונה ונקניקיות [עד מקסימום 300 קל'] + חזה עוף [175 קל']

א.ערב: חביתה מ2 ביצים ו2 פרוסות לחם \ או לחמניה קטנה [ 375 קל' ]

סה"כ קל' : 915 קל' ... הרבה , מקווה לפחות .

______________

 

יום שבת : א.בוקר:

א.צהריים:

א.ערב:

סה"כ קל' : ספורט : יום שבת יום מנוחה .

 

יום ראשון :

א.בוקר:

א.צהריים:

א.ערב:

סה"כ קל' :

ספורט : הליכה 30 דקות מינימום .

 

יום שני :

א.בוקר:

א.צהריים:

א.ערב:

סה"כ קל':

ספורט : הליכה \ אימון ביתי 30 דקות .

 

יום שלישי : א.בוקר :

א.צהריים :

א.ערב:

סה"כ קל' :

ספורט : היום לא .

 

יום רביעי :

א.בוקר :

א.צהריים:

א.ערב :

סה"כ קל' :

ספורט : הליכה \ אימון ביתי 30 דקות .

 

יום חמישי :

משקל בבוקר :

א.בוקר :

א.צהריים :

א.ערב:

סה"כ קל' :

ספורט : הליכה \ אימון ביתי 30 דקות .

נכתב על ידי בטטה סקסית :P , 12/12/2007 22:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות גוף שלי מהיום + עיצוב


כפי שאתם בטח יכולים לראות שיניתי קצת את הבלוג

בגלל הפרו יש לי הרבה יותר אופציות אז עשיתי משהו קצת שונה

מקווה שאהבתי

כי אני ?

ממש ממש אהבתי


 

ועכשיו לתמונות גוף שלי מהיום :

משום מה מתמונה לתמונה אני ניראת יותר רזה..

ואני רק משמינה

 





 

\

*עריכה*

התמונות הועלו מחדש הפעם יותר בצניעות :)


 

עוד משהו כמו 20 יום [ליתר דיוק 19 ימים]

יש לי אירוע שמאוד מאוד ציפיתי לו

הלכתי למדוד שמלות עם אימי אחותי ומשפחתי המורחבת בתל אביב אצל מעצב

כמעט בכל מקום שאילו אני הולכת אומרים לי שיש לי המון פוטנציאל

וכדי לי להרזות כדי לממש אותו

אבל הפעם אמרו לי

שאין לי צורך להוריד אפילו גרם בשביל

לדגמן [למידות גדולות כמובן]

שמחתי לשמוע

אפילו הציעו לי עבודה אבל בשל המרחק מתל אביב נאלצתי לסרב

למרות שזה מאוד שימח אותי לדעת

שיש אנשים שאוהבים את הגוף שלי והוא מספיק טוב בשביל לדגמן

למרות שזה ממש לא היעוד שלי בחיים

ולמרות שזה למידות גדולות

ובחיים שלי לא ידעתי שמידה 40\42 זו מידה גדולה כזאתי

לפי דעתי זאת מידה ממוצעת לגמרי .

אבל נו מילא


 

מחר אני נוסעת לטבריה לשבוע שלם

אני דיי מבואסת מהעובדה שאני בטוח יחזור עם 2 קילו נוספים

אני ילון שם על פנסיון מלא

אני מקווה לעשות את הבחירות הנכונת !

ולצאת עם פחות עלייה ממה שאני חושבת שאני יצא

גם לקחתי ספרים מעניינים אז אין שום צורך שאני ינשנש בין הארוחות קפה ועוגה

 


 

לילה טוב לכולם

אוהבת 3>

בטטה סקסית ^^

 

ועוד משהו קטנטן באמת

בקשר לפרסומת שהייתה בישרא לפני כמה זמן

יש לי חידוש

 

רזה [מידי] , זה איכס !

 

 

נכתב על ידי בטטה סקסית :P , 8/12/2007 20:27  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבטטה סקסית :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בטטה סקסית :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)