לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יורדת בגדול


נשאבת .

Avatarכינוי:  בטטה סקסית :P

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2007

זה אפילו דיי עצוב .


אני לא מבינה שאפילו בזמן שכזה

שמידי יום ביומו מתות נערות \ נשים

מאנורקסיה , בולמיה

והפרעות אכילה למינהם

עדיין משדרים על אותו תדר של - רזון מוגזם זה יפה!
האם ראוי

שבפריים טיים בערוץ 22 \ 10

או לא משנה באיזה ערוץ

יופיעו בפרסומות בנות ברזון [מוגזם ! ]

וילמדו את דור העתיד לפתח הפרעות אכילה ?
כיאלו מה נסגר?

בדיוק הודעתם על מותה של נערה מאנורקסיה

אבל לא תמנעו את הפרסומות המזעזעות האלה ?

אני לא מבינה מי חושב שזה יפה ?

ברוב הפרסומות אפשר לראות את הטישטוש החזק של ה"שומנים"
של הדוגמניות האלו

אני פשוט לא מבינה

אני לא מבינה למה ?
טוב להם לראות בנות מאושפזות במחלקות להפרעות אכילה שמתמלאות מרגע לרגע ?

אותי זה מזעזע ואפילו דיי מעציב

 

הריי מי יהיה שם בשביל הבנות שבגלל ! הפרסומות האלה יפלו להפרעות אכילה

"ישאפו לשלמות" שקיימת בתוכנות הפוטושופ למינהם

 

פשוט כואב לי ,  כואב לי לראות פרסומות כאלו

כואב לי לחשוב על עוד ילדה שתהפוך אנורקסית

עוד ילדה שתהרוס משפחה שלמה בגללה "השאיפה לשלמות"

 

רזון מוגזם זה מכוער

 

בנימה "אופטימית" משהו

אני יאמר לכם לילה טוב

מקווה שהבהרתי משהו לפחות למישהו

 

 


 

נכתב על ידי בטטה סקסית :P , 8/12/2007 02:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יופידו :)


נשקלתי היום בבוקר

ו..

 

המשקל הראה

79.6

ייאיי סופסוף ירדתי מה80 המציק הזה

אפילו אם זה רק ב400 גרם

 

 

 

נכתב על ידי בטטה סקסית :P , 5/12/2007 12:32  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבטטה סקסית :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בטטה סקסית :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)