לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ורציתי לעלות גבוה, לראות את האור.

Avatarכינוי:  .yours, Romi

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

הרהורים..


 

האם אני עדיין האדם הכי קרוב אלייך?

 

אולי עדיף שאתן לך לענות,

כי אתה טוב בלהגיד לי מה שאני רוצה לשמוע.

אבל האמת?

כואבת, כואבת כל כך..

אני יודעת שאני לא,

שהגבול בין אהבה לשנאה הוא דק כל כך..

אז אולי אחרי הכל אני אשמה,

שלא שמרתי עלייך חזק מספיק.

אבל מה איתך?

נכון שתמיד ניסית לתפוס אותי,

אבל תמיד זה היה אחרי שכבר נפלתי,

אחרי שכבר קיבלתי את המכה.

קשה לי.

קשה לי כל כך..

זה נהפך למועקה, במקום להיות משהו טוב..

אם פעם היה עולה לי חיוך דבילי כל פעם שמשהו היה מזכיר אותך,

עכשיו רק נשבר לי הלב מלשמוע את השם שלך, גם אם הכוונה היא למישהו אחר.

וקשה לי כי אני אוהבת אותך, שלא יהיו אי- הבנות.

אני אוהבת אותך כמו שלא אהבתי בחיים..

 

אבל חייבים להודות,

אתה כל הזמן אומר לי ש "אין לי חיים בלעדייך"..

אז כדי לדעת אם זה הדדי, ניסיתי לשאול את עצמי את אותה שאלה.

"האם אני אוכל לחיות בלעדייך?"

ופאק, אני כן. ועוד איך.

 



מיואשת מהחיים.

 

נכתב על ידי .yours, Romi , 1/1/2008 23:33  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שאנלי(: ב-4/6/2008 22:17
 





762

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.yours, Romi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .yours, Romi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)