לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כתיבה יוצרת, שירים מפרי עט אישי והמון מחשבות על העולם שאחרי... סקס, רוק ואלכוהול! נערה שהייתה לה צמה אדומה, גרה בחו"ל וחזרה (-איזו טעות!) לטירוף של הארץ כדי ללמד לקח את העוברים ושווים... כל זאת ועוד


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

להציל את הדוב הלבן


שבוע עבודה ולימודים לאחר come back אטומי שאליו אני לא מצליחה כלל להתעורר בזמן, התחלת פר"ח בשכונת התקווה, ובחור שגדול ממני בכ"כ הרבה שנים וממנו קיבלתי חיבוק שבוע שעבר... צא לי כבר מהראש!
מה עושים עם זה בעצם?? ואיפה קבור הדוב הלבן?? איך ניתן לתפוס אותו??
דיזנגוף סנטר מעולם לא נראה חם יותר, כאשר מעירים אותי ב12 בבוקר ומוציאים אותי מהפוך הרך לעולם של גשם תל אביבי לא צפוי- זוהי עיר כל כך הזויה ועוד יותר מאוהבת.
מתגעגעת לסבתא זכרונה לברכה, לחברים שכועסים עלי, ועל עצמי שלא מבינה... היכן האומץ, הכנות המשוועת לאמון ואהבה מטורפים, איפה הזמן שכבר ברח לי מזמן... מושכת הלאה- קורין אלאל:()
רק גלו לי בני אדם, איך ואיפה ניתן לתפוס את הדוב הלבן????????!
הבעיות שלי הן קמוצות ככף יד קטנה ליד של חברים ואנשים שאינני מכירה עוד, הונגריה בשלג ואני- לא מבינה.
אוהבת המון את כולם וכולכם!
ביי,רצה לקפה עכשיו.
נכתב על ידי הונגריה בשניצל , 11/1/2006 17:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  הונגריה בשניצל

בת: 41




207

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להונגריה בשניצל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הונגריה בשניצל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)