לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי ילד מרושע שמנסה להשתלט על העולם


סתם על החיים שלי.... למשועמים: הבלוג הזה שלכם למעוניינים: זה הבלוג שלי ^_______________^


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

פוסט ראשון....


אז ככה..

קוראים לי אלי.

אני בן 12

מאשדוד.

מקיף ז'|כיתה ז'.

אז... זה היה הפוסט הראשון

נכון שהוא לא משעמם!?!?!?!!?!

טוב... נקווה הצלחה בשבילי ^______________^

תודה ליעל שפתחה לי את הבלוג P:

ו..

מקווה שתיהנו לקרוא את חיי המשעממים ><

אז תודה לכל מי שנכנסססס :)

אלי.

נכתב על ידי , 3/11/2007 15:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילד המרושע שמנסה להשתלט על העולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילד המרושע שמנסה להשתלט על העולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)