לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

fuck the system


Her name is Lola, she was a showgirl, But that was 30 years ago, when they used to have a show Now it's a disco, but not for Lola, Still in dress she used to wear, Faded feathers in her hair She sits there so refined,and drinks herself half-blind...

כינוי:  LOLA...

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

חזרתי ממעמקי ההיסטוריה...


וואו טוב שלא הייתי פה איזה מיליון שנה!! טוב ככה זה כשאת בצבא.. עושה 12\2 כל הזמן!! אבל לא נורא..

קיצור אז באמת עבר המון זמן מאז שעדכנתי אז יש הרבה מה לספר.

אז נתחיל מהאזרחות.. היה לי חבר 4 חודשים כן כן! נגמר מסיבות לא סימפטיות אבל לא נורא.

עשיתי קעקוע שלישי כמו שרציתי.. (ברגילה האמת אבל אל תספרו לצה"ל) כוכבים בבטן תחתונה כזה.. ליד הפופיק. מתה על זה!!

אממ רזיתי המון. 9 קילו ליתר דיוק. זה התייצב בערך אבל חשוב לציין שאין לכם מושג איך אני נראית אבל בחיים לא הייתי מלאה או משהו זה פשוט הצבא!

ואם כבר מדברים על הצבא אז סיימתי קורס מ"כים לפני קצת פחות מחודש וקיבלתי את השיבוץ שלי. אני בחוות השומר שבצפון. בסיס של חיילי מקא"ם בלבד. אני מאוד מאוד מתרגשת לקבל כבר חיילים. אני פותחת מחזור ב22 לפברואר ובינתיים היה קורס של חוות השומר של שבועיים שנקרא ברקאי מחזור כ"ב ועכשיו אני בהכנת סגל אז אני ברגילה!!!! טיימינג מעולה כי היה לי יומולדת בשבת! 19 חיחיחי.. אני מזדקנת!

חוצמזה עוד שבועיים יש לי פז"מולדת של חצי שנה! אני לא מאמינה שכבר עברה חצי שנה ונשאר לי רק עוד שנה וחצי לתת לצה"ל!

אממממ מה יש לי עוד לספר? טוב האמת שפחות או יותר זהו! אני בונה על עוד קעקוע אבל יש עוד זמן. אני חושבת שאני אשאיר את הבא כבר לאזרחות.. אחרי השחרור כזה!

אז באמת אני לא מאמינה שעוד לא שמתי פה את אפילו תמונה של אף אחד מהקעקועים שלי אז הנה הגיע הזמן...האמת שרציתי לשים תמונות של שלושת הקעקועים אבל לא הצלחתי אז בינתיים הנה תמונה של הקעקוע הראשון והאהוב ביותר עליי שחגג בשבת שנתיים בדיוק!!



קיצור אנשים אוהבת מאוד ושיהיה שבוע טוב!!

ביי לולה!

 

נכתב על ידי LOLA... , 25/1/2010 01:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,596
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLOLA... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LOLA... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)