לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  לימורי :) * ^

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

11/2007

חבר אמיתי , הדבר הכי טוב שיייייש ;]


היה ילד שבא לאבא שלו ואמר לו :&nbsp;
"אבא מה זה יש לי מלא חברים- ולך יש רק אחד ! "
והתחיל לצחוק עליו...
אז האבא אומר לילד : "בוא נעשה ניסיון , הילד הסכים !
תלך לחברים שלך ותגיד להם שנשארת בלי בית ....
ושאתה רוצה לגור אצלם לתקופה קצרה .
כך עשה הילד :
הלך לחבר הראשון , לא הסכים - אמר שהוא נשוי ושהוא לא רוצה להסתבך.
הלך לחבר השני - לא הסכים .
השלישי - גם לא הסכים.
הרביעי - אתם בטח כבר יודעים , גם לא הסכים .
וכך גם כל החברים האחרים ששאל אותם ;/
אז הוא בא לאבא ואומר לו :
"מה זה אבא כל החברים שלי לא הסכימו לקבל אותי ?! "
האבא אמר לו : " תלך לחבר היחיד שלי ותספר לו את הסיפור " ,
וכך עשה , הילד הלך לחבר ואמר לו שאין לו בית ושהוא הבן של החבר הכי טוב שלו .
ושאל אותו האם הוא יכול לחיות אצלו לתקופה קצרה .
החבר סידר לו חדר לגור , אוכל......
כעבור שבוע , הילד בא לאבא ואמר לו : " אבא צדקת ,
אז האבא ענה לו : " תבין בני , עדיף חבר אמיתי אחד , או שניים מאשר 100 חברים מזוייפים " ! :]

האבא ממש צדק , ותאמינו לי ,
חבר אמיתי זה הדבר הכי טוב שיייש , :]
אתה יודע שזה האחד שאתה יכול לדבר איתו על כל נושא ,
והוא בחיים לא יבגוד , לא יספר סודות , יתמוך בך , יעזור לך ,
אחד שהוא פשוט חבר , בעד כלום , הוא לא יבקש שום דבר , אחד אמיתי .
פשוט אוהב אותך !
אני ?
את&nbsp; שלי מצאתי ,
הם פשוט חברות , בלי שום תמורה ! ;)
אז אם יש לכם כאלה , תשמרו אליהם ,
כי זה פשוט אוצר שקיבלתם בעד כלום ,
וזה האוצר הכי יקר שיכול להיות ,
או יותר נכון ,
אין לו מחיר ! P:

אהה , ומזל טוב לאבא שלי ,
אתמול היה לו יומולדת !
חגגנו עם מלא אנשים בבית שלי ,
היייה כל כך כיייף ! :]


           


נכתב על ידי לימורי :) * ^ , 25/11/2007 17:00  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לימורי :) * ^ ב-5/12/2007 10:39



1,113
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללימורי :) * ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לימורי :) * ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)