לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SKATE OR DIE


בסוף כולם מתים... אז למה לא לעשות חיים =]

Avatarכינוי:  זוסמן הסטלן

בן: 31

ICQ: 299989797 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

זה כואב!!!!


מהפוסט הקודם המצב אישתפר מאוד הכל טוב וסבבה חוץ להמכות שקיבלתי עם הרבה עזרה מהסקטבורד שלי...

מכה ראשונה: אני נוסע בPOOL עולה לגובה של בסביבות המטר שישים מערך 3 פעמים ובפעם הרביעית אני פשוט נופל נמרך על הריצפה וחוטף מכה מטורפת בעגן בצד ימין (כאבי טופת ו2 פצעים מהמכה) ומשפשף את הכפות ידיים ועוד שיפשוף רציני המרפק ביד ימין.

מכה שניה: אני עולה את הקוטר (חצי U [אות באנגלית]) מגיע לגובה של אולי... 60 ס"מ נוחת לא כל כך טוב מעקם את הקרסול נחשו באיזה צד!!.... ימין P=

מכה שלישית: שוב אני בא לקוטראותו הסיפור רק שהפעם אני נוחת דיי טוב אבל הסקט טס לי מהרגליים ואני נופל על היד וכמעט שובר אותה.

מכה רביעית: מנסה לעשות FLIP הסקט נכנס לי ברגל ועושה לי סגול יפה כזה.

ולסיום הגדול המכה החמישית!!!!!!!!!!: יש בסקטפארק רמפה שנקראת "הדגים" 0_O (על תשאלו למה...) קיצר אני שם על הקצה של הרמפה שאווה כדי שיהיה יותר חלק ויותר ""נוח"" לנסוע ולעשות סליידים כמו 50 50 (עם שני הצירים) או five owe (עם ציר אחד) אז אני נוסע עושה 50 50 כמה פעמים ואז בא לי לעשות five owe מנסה פעם ראשונה לא הולך פעם שניה הולך אבל לא משהו ככה כמה פעמים עד שאני בא מהר מידי הסקט טס לי מהרגליים בזמן שהוא הדבר היחיד שמקשר אותי לחתיחת בטון קטנה ומסריחה ואז אני פשוט מתרסק על הרגל:   @      (המצב הנורמלי)                          (המצב שהגעתי אליו)

                                \   /                                                  

                                                                              ___  ___

                                 | |                                               ___| ___@

                                ___                                     המכה!!^__              <- זה אמור להיות חץ (^)

                               |####/                                         |####/

                               |#####/                                       |#####/

ה"ציור" לא משהו אבל לא ניראה לי שצריך להיות געונים כדי להבין מה קרה.

קיצר הרגל בצורה מוזרה בלמה את הנפילה ונהייתה לי קרחת קטנה ומדממת!!

 

לסיכום היה ממש כיף עדיין כואב לי העגן מהמכה הרשונה ואני צולע בטרוף.

 

חוץ מזה כל יופי טופי קצת משעמם בחופש והחיים יפים D=

 

סרט השנה: never back down סרט ממש טוב מומלץ לאוהבי מכות קטטות ואומנויות לחימה!!

נכתב על ידי זוסמן הסטלן , 19/10/2008 18:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדיף להתבעס מזה שלא הצלחתה מאשר להתבעס מזה שלא ניסיתה


טחלס זה קורה הרבה ואפילו יותר מידי שרוצים לאמר משהו למישהו או מישהי אבל מתי שבאים לאמר זה פשוט לא יוצא.

ואתם בטח חושבים שאני מדבר על להציע למישהי חברות או משהו כזה אז אתה דיי צודקים...

זה כבר קרה בערך פעמיים וזה פשוט מחרפן ובא לי למות אחרי שהמילים נתקעים בפה ולא יוצאים כי היא מסתקלת עלי עם הפרצוף של דבר כבר אז פשוט אומרים "לא משנה" הוא משהו כזה.

אין לי מושג מה יקרה בפעם הבא שאני אהיה במצב הזה אבל אני מקווה שבפעם הבאה המילים יצאו ואני לא יצא עם הרגשה של אידיוט.

אז עכשיו בכלל אין לי מצב רוח ויש לי מחר מבחן וגם ביום שלישי ואני יודע רק חצי מהחומר.

אני צריך שמישהו יוריד לי איזה לטמה לטורפת שתחזיר אות למציאות ותוציא אותי מהדיכי הזה כי אני ממש לא רוצה להשאר ככה אבל אני כאילו צריך שמישהו ינחם אותי או משהו כזה כי אני כבר ממש לא יודע מה לעשות עם עצמי ואני דיי בטוח שגם אם מישהו שאני בקשר טוב איתו וקרא את הפוסט הזה הוא לא יעשה כלום כי ככה זה החיים רעים ומבעסים. 

שיר על המצב רוח שלי:

GUNNING BLIND - GODSMACK

Can't find the answers
I?ve been crawling on my knees
Looking for anything
To keep me from drowning
Promises have been turned to lies
Can't even be honest inside
Now Im running backward
Watching my life wave me goodbye

Running blind
Im running blind
Somebody help me see Im running blind

Searching for nothing
Wondering if Ill change
Im trying everything
But everything still stays the same
I thought if I showed you I could fly
Wouldn't need anyone by my side
Now Im running backward
With broken wings I know Ill die

Running blind
Im running blind
Somebody help me see Im running blind
Running blind
Running blind
Running blind

I can't find the answers
Ive been crawling on my knees
Looking for anything
To keep me from drowning
Im running blind
Running blind
Running blind
Running blind
Running blind
Running blind
Running blind
Running blind
Running blind

נכתב על ידי זוסמן הסטלן , 4/10/2008 12:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





700
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוסמן הסטלן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוסמן הסטלן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)