לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

shani :D

הבלוג של שניצל XD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

בלוג חדשש


 

אוקיי אז אממ בלוג חדששD:

אני שני .. אני אוהבת את סימפל פלאן[ שאגב יצא השיר החדש ^___^ http://www.myspace.com/simpleplan ]
ועוד מלא להקות שתשמעו בהמשךך... XD

אממ הבלוגים האלו מזה מסובך... מה שלא ניסיתי לא הצלחתי לחזור לבלוג הקודם שפתחתי ממקודם .. או שזה אותו אחד .. בקיצור ממש היתבלבלתי פה .. XD

אבל בכל זאת מרוב שיעמום ניסיתי וניסתי ואני מקווה שהבנתי משהו חח XD לפחות אני משכנעת את עצמי שהבנתי ... \:

אז אממ תהנו ?XD

 

והינה תמונות של סימפלוש לבנתיים [:

נכתב על ידי shaniXD , 4/11/2007 01:47  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  shaniXD

גיל: 31

ICQ: 218671658 




הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshaniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shaniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)