לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fuck The What


אני פותחת בר שקוראים לו שוש העכבר!! [כדי לזכור אותך תמיד, עינבר ;] ]

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

fuck off bitchs!!! please? thanx ^^


יואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

יוו מאדר פאקרררררר

חהחהחה השיעמום P:

 

עידכנתי לפני הרבה זמן |:

ובפוסט ההוא אמרתי שהולכים לקנות לי 2 ג'ינסים חדשים |:

נחשו מה?

קנו לי אותם רק לפני כמה ימים!!!!!

טוב שיהיה יש לי מה ללבוש לחורף ^^

אהההה ויש לי נעליים מאאגניבותתתתת!!!

מאוד :]

ויש עליהם את הציור הזה..

נוו הלהבה עם הפרצוף הזה..

שנראה כאילו הוא יודע איך להרוס לכם את היום?

טוב את היום שלי הוא בכלל לא הרס ;]

 

אממ קרה משהו..

אין לי איך לחפור לכם עכשיו..

אבל מצאתי שאלון :]

ננסה להפוך אותו לנורמלי?

יאללהההההההה

:]

 

אוו שכחתי משהו!!

Three Days Grace שולטים :]

נחזור לשאלון ^^

 

מה עדיף?

 

20. גבר שעיר או חלק? חלק מה אני לא רוצה קופים..

19. פנים יפות או גוף יפה? גוף.. גם ככה אני צריכה רק את השפתיים בפנים \:

18. חכם או יפה? יפה גם ככה זה לא ישרוד

17. ספר או סרט? סרט ביצ'סס

16. רעש או שקט? חהחהחה אני התגלמותו של הרעששש

15. הרבה אנשים או מעגל מצומצם? העיקר יש אנשים :]

14. דייט אינטימי בבית או בחוץ בסביבת אנשים? לא הכי משנה..

13. רומנטי או שרמנטי? שרמנטי רומנטיים מעצבנים \:

12.פרח אחד או זר פרחים? בלי צמחים!!!

11. הרבה לישון או כמעט ולא? לישוןןןן יאא מאדר פאקר!!

10. הבחורה מעל או הגבר מעל? גבר P:

9. ציפורניים ארוכות ומטופחות או קצרות אך מסודרות? ארוכות ומטופחות P: כמו שלי :]

8. קשר רציני או סטוצים חד פעמיים? סטוצים..

7. במכונית, מוזיקה חזקה או משהו סולידי? תלוי במצב רוח

8.  שעווה או גילוח? גילוח נראה אותכם מגדלים לשעווה בקיץ!! מה אתם רוצים להרוג אותי?!

5. ריצה או הליכה? לשבת :]

4. חום או קור? קור בררררר

3. דוש או אמבטיה? דוש איכס אני לא רוצה להתפלש בג'יפה של עצמי :S

2. מקלחת עם החבר או לכל דבר יש גבול? למה לא :]?

1. קיץ או חורף? חורףףףףף [חחח אני אילתית בוגדתתתתת]

 

19 בעד/נגד:

 


19. הומואים/לסביות? הומואים לא לסביות בכיף אני צריכה אותן :]

18. סקס בשירותים? למה לא ;]?

17. קשר בשלט רחוק? מיותר

16. יום האהבה/ולנטיינס? חחח סתם תאריך מטומטם

15. לחגוג סילבסטר? יש מסיבה? ברור שבעד!!

14. צמחונות? שיהיה לכם בכיף יותר המבורגרים בשבילי P:

13. מותגים? העיקר אפשר ללבוש את זה..

12. כפכפי אצבע? רק לבית

11. שיחות מלב אל לב? עד מתי שזה כבר יחפור.. אנשים לא כאלה מעניינים

10. הפגנת אהבה בציבור? שילכו להזדיין כולםםם

9. טלפוניים סלולריים? שאלה מטומטמתתת

8. סקס לפני החתונה? נו ברור ;]

7. סמים? אחריותכם \:

6. שתיה ונהיגה? כנ"ל

5. המטרה מקדשת את האמצעים? לא הבנתי |:

4. עישון בקרב בני נוער? יאפ ^^

3. שלטון דמוקרטי? בעד אני מניחה.. זה מה שיש עכשיו, לא?

2. סקס במקומות ציבוריים? אופקורס P:

1. אורגיות? חחח תהנו

 

 18 האם אי פעם?

 

18. נסית סמים? לא

17. עישנת סיגריה? כן

16. השתכרת? אוויש שאלה מטומטמת. ומיותרת.

15. השתתפת ביחסי מין עם כמה אנשים במקביל? לא יצא לי חח

14. היה לך סטוץ? יותר מידייי

13. שכבת עם מישהו בלי לדעת את שמו? לא יצא P:

12. קילפת את כל הלק מהציפורניים? נו ברור הכי כיף P:

11. כססת ציפורניים? לאאא הציפורניים שלי יותר מידי יקרות )':

10. התנשקת עם בת? יאפ.

9. בכית על בן? בחיים לא יקרההההההההה

8. נרדמת מהצהריים עד הבוקר של היום שלמחרת? חחח כמו תמיד

7. בזבזת יותר מ1000 שקל על בגדים בבת אחת? כן :] הכי שווה שהם לא היו שלי P:

6. נרדמת באמצע סרט בקולנוע? כן והצטערתי שהלכתי לסרט.. יכולתי לשמור את הכסף!!!

5. הפסקת ספר באמצע? חח כן הרבה.. המוח מת באמצע.

4. התפטרת מהעבודה? חחח כן טיפשה שכמותי P:

3. בכית מול אדם שאת לא מכירה? לא :S

2. התנשקת עם בן? יאפ

1. אכלת סושי? לא מתה על דגים :S

 

 15 מידע כללי:

 

15. שם: יאן

14. תאריך לידה: 23.10.93

13. עיר מגורים: באר שבע העיר התקועה..

12. בית ספר: רגר

11. צבע שיער? היה חום הפך לשחור עקב טיפשות יתר שמתמשכת לה בינתיים :]

10. צבע עיניים? חום קקי |:

9. גובה?לא יצא לי למדוד.. אבל אני לא נמוכה :]

8. משקפיים? למחשב \: טוב נו בכללי אבל יש לי עדשות ^^

7. הורים נשואים או גרושים? נשואים \:

6. רווקה/חברה? רוווקה מאתמול!!!

5. תלמיד טובה? כשבאלי.. זתומרת כשאני עייפה \:

3. סטרייט/בי/הומו? סטרייטית עם נטיות P:

2. בתולה? :X

1. ביישנית? לאאאאאאאאאאאא XD

 

 15 אמונות:

 

15. אסטרולוגיה? אההא.

14. נומרולוגיה? מה זה?

13. גלגול נשמות? כן

12. אמונות תפלות? לא אבל אני מפחדת לעבור מתחת לסולם |: אם הוא יפול??

11. רוחות? ברור |:

10. אלוהים? מסורתית :]

9. שטן? עדיין בדילמה \:

8. גן עדן וגיהנום? כן.

7. גורל? לא כל כך.. אם כן אז שלי חרא |:

6. מזל? לא

5. יין ויאנג? כן!!

4. קבלה? הא?

3. הברית החדשה? תגזימו!!

 2. קשר וירטואלי יכול הצליח? אף קשר לא הצליח לי אז אין לי זכות להביע |:

1. הפכים נמשכים? אכן כן.

 

 14 האחרונים ש:

 

 14. השיחה האחרונה בטלפון? מישהו שהתקשר בקשר לפלאפון למכירה..

13. ההודעה האחרונה ששלחת? "הקונה מטטה, זהו משפט כה מדהים!!"

12. ההודעה האחרונה שקיבלת ? 052 זונות |:

11. הנשיקה האחרונה? אתמול ביצ'סס

10. החיבוק האחרון? היום והיו הרבה ^^

9. הספר האחרון? "חירות לקראת בגרות"

8. הסרט האחרון? חדר נשימה. [סרט מדהיםםםםםםםםםם]

7. החבר האחרון שראית? רעות :]

6. הנסיעה האחרונה באוטו? במונית חזרה מהבית חולים.

5. המבחן האחרון? עשיתי את המבחן הזה באינטרנט.. נו המבחן המדהים משהו כזה.. היה קשה ]:

4. הדבר האחרון שקנית? סיגריות

3. הפעם שהיית בנופש? אילת מאדר פאקר יווווווו

2. השיר האחרון ששמעת? falling away

1. הדבר האחרון שלבשת? ג'ינס ארוך וחולצת ביצפר ^^

 

 


13 הדברים הרעים שקרו:

 

13. שברת רגל? בנתיים לא :]


12. פתחת את הראש? חס וחלילה טפו טפו טפו


11. היית מעורבת בתאונת דרכים? השם יתברך לא!


10. עברת ניתוח? לא..


9. שברת מראה? אופס?


8. היית בפיגוע טרור? לא |:

7. ראית מישהו נהרג? חס וחלילה לא לדבר על מוות


6. גילית ששיקרו לך? כל יום?

5. בגדו באמונך? כן כמה פעמים..

4. פגעת במישהי אחרת בכוונה תחילה? כן

3. הלכת מכות? ברור זה משחרר


2. כמעט טבעת? לא

1. כרתו לך איבר? אמאא לא!!

 

 12 הראשונים:

 

12. הנשיקה הראשונה? נווה

11. האהבה הראשונה? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XDDDDD


10. הצו הראשון? עדיין לא S:


9. הדייט הראשון? מה נחשב לדייט..?


8. המבחן הראשון? כיתה א'? לכו תדעו..


7. הטסט הראשון? עדיין לא ובעזרת השם שיהיה :]

6. הבגרות הראשונה? סוף שנה תהיה לי!!! אמאלה )':


5. למעשנים, החפיסה הראשונה? פרלמנט :]


4. המילה הראשונה? אף פעם לא שאלתי O: לא נראלי ההורים שלי זוכרים..


3. האכזבה הראשונה? התרגלתי להתאכזב אז מי זוכר?


2. שברון הלב הראשון? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XDDDDDDDDDDDDDDD


1. ההתאהבות הראשונה? עוד אחד? יאללה.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחXDDDDDDDDD

 

 


 9 התרמיות הגדולות!

 

9. שיקרת כדי שיוותרו לך על מבחן? ברור XD

8. שיקרת כדי להתחמק משיעור? כמו תמיד :]

7. העמדת פני חולה כדי לא ללכת למקום כלשהו? חח חופשי

6. תפסו אותך בשקר והתחמקת בעזרת שקר נוסף? חח כן וזה היה מגניב כי אשכרה האמינו לי XD


5. גנבת מחנות? כן

4. פרצת למקום כלשהו? כן X:

3. התחמקת מדו"ח משטרתי? לא עד כדי כך קרימנלית..

2. שיקרת כדי שיאשימו אדם אחר במקום? חחח כל הזמן..


1. הפצת שמועה שקרית כדי לפגוע באדם אחר? מה אני חסרת חיים?

 

8 עובדות:

 

8. התחביבים שלך? ריקוד, שירה, ציור, שינה ולהציק למורה לספורט P:


7. סדרת הטלוויזיה האהובה עלייך? סמולוויל [!!!!!!]


6. הספר האהוב עלייך? לא יודעת יש כמה שאהבתי..


5. חנות הבגדים האהובה עליך? מאליבו זה מגוון P:

4. חברת הנעליים האהובה עלייך? DC

3. חברת התיקים האהובה עלייך? ג'אנספורט

2. הסרט האהוב עליך? יש יותר מידי \:


1. המשקה האהוב עליך? מנגו איילנד P:

 

 

7 דברים בחדר שלך:

 

 

7. הדבר האדום הראשון שאת רואה? מחברת מתמטיקה..

6. הנעליים שהכי קורובות אלייך? הלי קופר החדשות שלי :]


5. החולצה האהובה עלייך? אריג פסים בלי שרוולים


4. המחברת הראשונה שאת רואה? מתמטיקה.. למה להזכיר שוב?


3. הספר הכי קרוב? לא רואים מפה שום ספר |:

2. החלון פתוח או סגור? פתוח אנחנו מתקמצנים על המזגן \:


1. הדבר הכחול הכי קרוב אלייך? הקופסה של העגילים P:

 

 


דברים שתמיד נמצאים לך בתיק:

~נגיד ואני הולכת עם תיק~

5. פלא

4.מפתחות

3. סיגריות

2. כסף

1. אוויר P:

 

 

 

4 הדברים הכי טובים בעונות:

 

4. קיץ: אילתתתת

3. סתיו: יומולדת ומזג אוויר מדהיםםם

2. חורף: פוך ^^


1. אביב: כלום -.-

 


שלושת ההרגלים:

 

3. עישון? אכן כן


2. אלכוהול? לפעמים


1. סקס? P:

 


שתי תכונות שאתה אוהב בעצמך?

 

2. כלבה

1. מעופפת P:

 

 

חהחהחהחה היה משעמם..

אווווו ואני מצליחה לשיר את השיר הזה [רגע אני אחפש אותו P: ]

 

גוד ביי אפרסקים :]

נכתב על ידי , 3/9/2008 16:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של G.M.B.A ב-21/5/2009 22:22
 





3,680

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRedCube אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RedCube ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)