לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lauriizh_Loveh



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

Just Me =]



שאאאלוםםםםםםםם עד שהצחתי לעשות לי ישראבלוגגג חחחחח
מהה ניששש??

סוו ככה אני אתחיל בלספר קצת על עצמי ואז נמשיך..=]]]]
אז ככה..

שם:לאורה [לאוריטה השווהה]
שם משפחה:לא חשוב =]]
תאריך לידה:1.07
ארץ לידה:ארגנטינה [ברורר]
מקום מגורים:גולן
צבע אהוב: שחור ואדום
צבע עניים:חום
צבע שיער:שחור,חום
עישון/לא:אמ..לא
פריסינג/קעקועים: בטבור,ובאוזניים..וקעקועים לא אבל הייתי רוצה =]]

וזהוו עוד משהוו תישאאלווו!!& =]]]]]]]]]]]


טוקיו הוטל!! = ביל&טום&גוסטב&ampגיורג אתה ש-ו-ל-ט-י-ם!!


טוםם אני אוהבת אותךך בנאדםםם!!! אתה אדם הכי מושלם שיששש!!




;אני והמושלם שלייי!!



Ich Liebe Dich Tom


נכתב על ידי Lauriizh_3>_Tokiio_Hotel , 6/11/2007 18:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי_XD ב-6/11/2007 18:42
 



הקדשהה לילדים הכי חשובים לי בעולםםם!!!



שרהה ברזילאיוש שליי אני מאוהבת בך בטירוף!!
אין מי שתתפוס את המקום שלך בחיים!!


-

סופיהה יא שווהה לאנוס אותך.. את ה-כ-ל בשבילי!!
תודה על הכלל יפהה שליי!!



טולעע יא משוגעת אחת אוהבת אותך יא מושלמתתת!!
גם אם אני לא מכירה אותך כ"ה הרבה זמןן את הפכת להיות אחת הילדות הקרובות אלי ביותרר!!


אויששש איזה יפהההה!!


שמנותת שליי אניי אוהבתת אותכםםם!!!
אתם מיי פאקינג לייףף!!

3>





נכתב על ידי Lauriizh_3>_Tokiio_Hotel , 6/11/2007 17:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Lauriizh_3>_Tokiio_Hotel

בת: 29

MSN:  45889

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLauriizh_3>_Tokiio_Hotel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lauriizh_3>_Tokiio_Hotel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)