לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

this is who I am


הסוף תמיד טוב ואם לא טוב אז לא הסוף,! :]

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 264841866 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

יווומוווולדת 15 D: פוול תמונוות :)


 

שלוםם אז אני יודעת שאמרתי שאני סוגרת תבלוג וגם לא נכנסתי אליוו עד היום.

והיום,היום פשוט הרגשתי שאני חייבת לדבר על זה אישהו,

אתמוול הייתה לי יומולדת יאיי חח גדלתי בשנה ואני כבר בת 15 D:

אז אתם מכירים את זה שאתם רוצים שהיומולדת שלכם תהיה הכי מיוחדת והכי כיפית בעולם?!

שכול שעה ודקה ביום הזה יהיו מושלמות?!

קיצר ככה אני רציתי כי יום הולדת יש רק פעם בשנה! (אני באמת דוגלת במשפט הזה)

אז אני רציתי שבאמת היום יהיה מושלם, רציתי שיעשו לי מסיבת הפתעה בים ושיהיו שם מלאא מלא אנשים

רציתי שיהיה לי חבר באותו זמן שייקח אותי לשם,

שכול אחד יביא בלון ואז יהיו ליי מללללא בלונים רציתי שכולם יביאו לי מתנותת

ושבערב נצא לאנשהוו ואז הם יישנו אצליי :)

כמו שאמרתי, רציתי שזה יהיה מושלם!!!

אבל לא, זה לא היה ככה, אז תכננתי לנסוע לתל אביב עם חברוות ולהנות כמה שיותר

וכמו שהרוב בטח מנחשים גם זה לא קרה!! חחח

כלום ממה שרציתי או תכננתי לא קרה בתכלאס זה מה שקרה ביומולדת שלי:::

יום שני הלכתי לעיר הנוער בחיפה עם שייר (היה ממש כיף לפני שהגענו לשםם חחחח)

קיצר ראינו את רן דנקר החתיך אתהחתיך האישי שלי מלא יללדדיייים מלא זה לא מילה המקום היה מפוצץץץץץץ

ואז ב-12 בלילה בדיווק על השעוןן! 00:00 שיר קפצה עליי ואמרה מזלל טובב ושרה לי חח

אני כולי בשוק לא מבינה וכמה ילדים שאני לא מכירה גם אמרו לי XD

ואז הסתובבנו עודד והלכנו לקאמל וקנינו סיני ואז שתינו שוקו כי זה היה בחינם ולא היה לנו כסף XDXD

ואז קנינו קרטיב ווב-2 הגעתי הביתה בערך ואמא שלי כמובן מזל טוב ואבא שלי ואחותי

ואז..נכנסתי לחדר הוא היה מלא בבלונייים בוורוד אדום כתום ולב ענקקקייי!! ואמא שלי באה עם מילקי ובתוכו זיקוק

כי לא היה עוגה חחח כולי הייתי בהיי חח

ראיתי טלוויזייהה והלכתי לישון קמתי ב1 וראיתי טלוויזיה ובכיתי =\ כי זה מה שאני עושה ביומולדת?!?!?!

אז התלבשתי והלכתי עם חברות לגרנד וטיילנו ונהנתיי :) אחר כך אמא שלי וססבתא שלי ואחים שלי הגיעו

החברות הלכו וקנו לי מתנות XD

סבתא קנתה לי נייק ו3 חולצוות ו2 מכנסיים קצריםם אהה לא היה תנייק בגרנד אז נסענו לקניון חיפה

ואז ישבנו בארומה בדדרך שיר הטרידה אותי והתלוננה שכבר מאוחר וצריך ללכת אז הלכנו לססבתא שלי הביתה

כול המשפוחלה הייתה שם אכלנו עווגהה ואחריי חצי שעה [11] היא הקפיצה אותי לעיר הנוער

ופגשתי שם את שיר ופינקתי את עצמי חחחחח, עשיתי קעקוע חינה ברגל, קניתי טבעת מהממת =] קליפס פרח כזה לראש

שתיתי שוקו XD הסתובבנוו פגשנו מלא ילדים שאמרו לי מזל טווב.

אהה ומשקמתי הפלא שלי היה מפוצץ בהודעות של : "מזל טוב" "יום הולדת שמח" "עד 120" והייתי ממש שמחה

שאנשים אשכרה זוכרים תיומולדת שליי :)

קיצר ב2 ורבע זה כבר נגמר =\ אז הלכנו וכולם יצאו ביחד זה היה נראה כמו תהלוכהה

קנינו קרטייב,פספסנו אוטובוסיםם בסוף עלינו על מונית גדולה עם כמה ילדים מהשכונה שליי

ואני ולימור חיכינו עם שיר לאוטובוס והיה אוטו מוזר שנסע אחורה אז חשבנו שזה אנס וברחנוו ועשינו את עצמנו מדברות עם אבא זה היה מפחחיייד אז הסוף אח שלה בא לקחת אותה ואני רצתי הביתה ודיברנו בפלא והיה קורע

קיצר חזרתי ב4 בלילה והיה לי תיום הכי מדהיים בעווולםםם.

היום גם תיקנו לי איזה כבל והתחברתי לאיסי ומלא ילדים שאני בכלל לא בקשר איתם שלחו מזל טוב וכולמיני

דברים זה העלה לי חיווך על הפנים ממש ככה :]

קיצר מה שרציתי להגיד בכול הסיפור הזה שלא תמיד צריך לתכנן את הכוול וממתי שלא מתכננים

יוצא הכי טווב והכי כיף והכי הכי שיכול להיות D:

 

אוווהבת את כול אלה שעשו לי תיום הולדת מדהיימהההה במיוחדד לשירושקהה שליייייייי 333333>

שגם עשתה לי עיצוב בשוקס וכתבה לי ברכה ענקית D:

 

היא מטושטשת בגלל שהקטנתי אותה

כתוב על המראה מזל טוב ויש עוד מלא בלונים הםם פשוט התעופפו להם בקיר בלי חוט XD





נכתב על ידי , 20/8/2008 22:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,413
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחלוש (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חלוש (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)