לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוגה של ליצ'י מצויה


אני דפוקה. דה.

Avatarכינוי:  ליצ'י מסיפור אחר.

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

מסיבה אצל שיר+ תמונות של דברים שהכנתי + בלוג חדש..


היה אתמול מסיבה אצל שיר, אני כבר המון זמן כל הזמן רבה עם שיר, היא גם כל הזמן אומרת שהיא עוברת לארצות הברית [עלק עוברת לארצות הברית..]

 

 בתחילת הערב היה ממש כיף והכל עד שראינו סרט ואני ויעל השניה התחלנו לעשות סומו וכל מיני שטויות ושיר החליטה שזה עושה רעש [הכל עושה רעש, אבל שהיא צועקת בקולי קולות זה לא עושה.. ] אז עשינו משחק הראשים והיה ממש כיף [: במיוחד שיעל עשתה כל פעם פעמיים וזה נראה כמו כלב אז קראנו לה יעכלב חחחחייי ואז דיברנו על הפועל [המשמעות השניה] ובמשך כל הזמן שיר הייתה כזה בצד [כי היא באמת קצת בצד] והיא ממש עיצבנה אותנו! לפחות אותי אני לא יודעת מה עם יעל , נוי ותמר..

 

אני ויעל [צמד היעליות..]  לא הלכנו לישון כל הלילה ושהן הלכו לישון בשש אני ויעל שטפנו כלים, גם כן אני רק דיברתי איתה ועזרתי בסוף היא עשתה את כל האיכסה, וניסינו להעיר את כולן בשבע וחצי כי שעמם לנו, נוי ותמר התעוררו כי אמרנו להן שמשעמם לנו ואם הן לא יתעוררו נלך! אז הן קמו ושיר צעקה עלינו ואמרה לנו להפסיק ולתת לה לישון, אז ריכלנו עד איזה 9 ואז היא קמה וצעקה עלינו שלא הערנו אותה ]:

אז אכלנו פנקייק, והיה כיף כזה עד שנוי ושיר ראו כל הזמן חברים ועוד כל מיני סדרות ואני יעל ותמר השתעממנו..

הלכתי בערך ב11 וחצי להארגן לסבא וסבתא שלי וגם שם ישנתי כל הזמן..

 

אני עושה כל מיני דברים מפ.ימו אז הנה אני שמה תמונות:

עגיל צמוד עוגייה-> עגילי פימו כוסיים והשיער שלי

מחזיק לנייד או שרשרת ביצת עין-> ביצת עין שמתחברת לשרשרת

מחזיק לנייד מאפין לבן עם נקודות ורודות-> מאפין כוסי שהוא גם שרשרת

שרשרת קרמיט הצפרדע- > שרשרת צפרדע כוסית במיוחד..

מחזיק לנייד מאפין ורוד-> עוד מאפין

מחזיק לנייד ארטיק-> קישוט לפלאפון ארטיק

מחזיק לנייד עוגייה-> קישוט לפלאפון עוגיה.

זהו.. תגיבו [:

אוהבת ליצ'י [יעל]

נכתב על ידי ליצ'י מסיפור אחר. , 4/11/2007 18:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





46

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליצ'י מסיפור אחר. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליצ'י מסיפור אחר. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)