לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

נראה לי שאני פורש מפה..


האמת שאני סתם נכנס לכאן וגם לא הרבה כמו פעם.

אין לי מה לשתף אתכם.

שאני חושב על זה, כל הדבר הזה די אדיוטי...

 

 

אני בפייסבוק אם מישהו מעוניין להוסיף ולדבר:

Lior Dieamant 

 



:)

 

נכתב על ידי , 2/6/2009 19:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,696
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ LiOR brutalSK8ASS אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ LiOR brutalSK8ASS ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)