לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי בר


פה אני מדברת על החיים המדהימים שיש לי. אני יודעת שאתם מחכים בכיליון עניים לבלוג שלי, גם אני!! טוב ביי, נתראה בגן עדן/גיהנום ב-אהבה- ברוש(בר)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

כוסונים כנסו אחד אחדד P:


איזה עיצוב מדהיםםםם!!!

כפרא עליי!!

איזה מדהים אני מעצבתתת!!1

מישהו רוצה עיצובב?

אזז חבלל

אבל זה ייקח מלא מלא זמן כי זה עיצוב מזה קשה!!!

נסו את להיות אנג'לינה ג'ולי

-אוהבת- בר

נכתב על ידי חיחיחי קוראים לי בר , 5/11/2007 16:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



באליי


כןן כן גם אני רוצה להגיב על בית"ר ירושלים!

מה הם עשוו? קאד דאמת

שרקווו בוז? גמלי בא!!

חוץ מזה שהם מזהכוסונים!!!

אחד עשה לי הייייי!!!!1

מתתי:-}

קניאים: הייתם מתים להיות במקומיייי!!!

טוב אז להתראות עד הפעעם הבאהה:

-אוהבת- בר

נכתב על ידי חיחיחי קוראים לי בר , 5/11/2007 16:01  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שצריך לעשות לפני גיל 18


לאכול ארטיק

לשמוע אבריל לאבין

לקנות סקסופון

לנסות להבין כמה זה 1*1

להציע חברות לסבתא שלי

לאכול מקדולנס מבלי להרגיש שמנה

לעשות 21 בלוגים שכולם מכווינים אליי!!!(כפרא עליי)

שיעשו לי יום הולדעת פעמיים בשנה(חיחיחי)

לתרום שקל למתנחלים(צדקנית: כזאת אני)

לפגוש את שמעון פרס הכוסון!!!

לפנטס על אולמרט

נכתב על ידי חיחיחי קוראים לי בר , 5/11/2007 14:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  חיחיחי קוראים לי בר

בת: 28

תמונה




308
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , גאווה , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיחיחי קוראים לי בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיחיחי קוראים לי בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)