לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דמעות של שימחה הוחלפו בכאב.


"כי עם הזמן, כי עם הזמן הכל חולף."

Avatarכינוי:  BadWoman

בת: 37



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אני לסבית?!


אולי בגלל שאף פעם לא הייה לי מישהו רציני בחיים שלי, ההתנהגות שלי ככה, כמו של ילדה קטנה, חסרת תאקט זה מה שאני.
אין לי מושג למה כל פעם שאני באה לצאת עם מישהו אני נרטעת, נרטעת ובגדול. כאילו מכריחים אותי לצאת.
אז התחלתי לחשוב אולי אני לא נמשכת לבנים? אולי אני נמשכת לבנות? הורדתי כל מיני סרטים למינהם רציתי לראות עם זה מעורר בי עניין וזה מאוד שיעמם אותי והייה רחוק מלעניין אותי. אני פשוט לא מבינה מה קורה לי.
חברת ילדות שלי אמרה לי שאני צריכה לצאת עם בחורה ואז אני אדע, אבל לעזזאל זה כ"כ לא אני. מאיפה אני יכיר בחורה לסבית!? אבל שאני יוצאת עם בחורים אני מרגישה חנוקה כאילו שמכריחים אותי בכוח כמו שאמרתי. אני נורא מבולבלת, אנשים בגילי יודעים כבר מהם ומי הם אז למה אני לא? אוף איפה התשובות שאני כה מחפשת אותם.
נכתב על ידי BadWoman , 5/11/2007 12:21   בקטגוריות אהבה ויחסים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBadWoman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BadWoman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)