לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

sasha's sexy blog




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


אז חזרתי לפה .. כיד לעדכאן קצת מה קורה איתי ...

כי הרבה זמן אני לא יעדכאן .. כי לא כ''כ יהיה לי זמן = ]

הבעיות במישפחה רק גדלות ורק גדלות מיום ליום יותר קשה לי להיות בבית ,  כולם מעצבנים אותי וניכנסים לי לחיים האיישים .. אמא שלי מטורפת חושבת שאני משקרת עליה תמיד ..

ושכול מה שאני עושה אני עושה כוונה ..

שונאתתת אותו רגגגג .. X=

היא מנסה לעשות הכול - כדי שאני לא יעשה עגיל בלשון ..

שניייה ליפני שניכנסתי לעשות היא התחיל הליצעוק  :  " אם לא תעשי אני יקנה לך כול מה שאת רוצה .. ! "

כאילו יש דבר שאני רוצו אותו יותר מי עגיל בלשון זה החלום שלי מי גיל 12 ..

שנימשך כבר שנתיים אני יוותר עליו ?! לא .. ממש ממש לא ..

אין כמו אבא ..

אני חולה על אבא שלי הוא אוהב אותי הכי בעולם 333>

הוא מסכים לי כול מה שאני רוצה .. הוא ראה אותי בוכה וכל -כך כאב לו .. ואמא שלי פשוט שמה עליי זין והמשיכה ללכת וליצעוקק שזה לא מומלץ לעשות עגיל בלשון בגיל 14 ..

כמו שהפירסינגי ההומו הבן זונה שיקבל סרטן היום בבוקר .. אמר ללה ..

ושהאחריות הכול על ההורים ... רגגגגגגג .. מה כל -כך קשה להם להגיד שאני בת 15 .. ?!

כלבים ..

שונאת את כולם .. ואת כול ההבטחות שהבטחתי לאמא שלי

שאני , "יתנהג טוב ! " , וילך למורות פרטיות !!!
הכול מבוטלל

זיין בעיין !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ממממ .. יש עוד כמה דברים שאני רוצה להספיק לעשות -

- מממ להיצתלם מימיזמן לא היצתלמתי ..

- עגיל בלשון [ ואני יעשה .. ]

- להישתכר כמו פעם כול כמה ימים D:

-ליקנות תוספות ולעשות משהו מגניב בשיער :)

- ולנסות להוציא כסף מי אבא .. חחחח

עד לפה .. שיהיה לכם ..

המשך יום נעים = ]

וקצת תמונות ..











 

נכתב על ידי , 2/12/2007 13:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ממממ עידכאון D:

 

תקופה כל -כך טובה ..

מממ חורף = ] עוד מעט היומולדת שלי יהיה משעשע חיחיחיחיח

אנשים מוותרים עליי על זה שהם הורסים לי את החיים ואז מיתלוונים ..

אז הינה מה שיש לי להגיד לכם ..

אתם גומואים בלאט

מיתחנגלים בתחת מי צריך אותכם ביכלל ?!

זדיינו מהחיים שלי !!!!!!!!!!!!!!!!!

וחוץ מי זה הכול טוב מאוד אני מאושרת וכל -כך טוב לי

הכרתי המון המון אנשים ממש ממש נחמדים ... אעמ אעמ [ תמיר הסקסי .. ]

ועוד כמה שאני לא כל - כך זוכרת חחח אבל יש כאלה

אני אוהבת אותך אנשים יפים 33>

עוד כמה ימים חנוכה ..

וזה אומר : שבוע של סטלה , השתכריות .. צחוקים .. שוב פעם ריבים עם ההורים : / .. הכירות עם אנשים חדשים .. והכי הכי חשוב אנשים יפים ואוהבים אחחח עושה כל -כך טוב בלב :)

מממ ויש עוד בת אדם שאני אוהבת אותה כל -כך

ורו יפשלי אני אוהבת אותך הכי בעולם  תותית שלי 333>

ממממ .. מימיזמן לא שתיתי ולא דקפתי את הראוש חיחיחיחיחחיח

בחנוכה ניראלי אני יותר מידי ידפוק את הראוש חחח D:

רזיתי ב- 4  קילו ייייאאאי

וכרגיל ההורים שלי חופרים שיהיה לי תת מישקל ושזה לא טוב לגבוהה שלי ..

אני כבר לא מעשנת בערך שבועים וכמה ימים = ]

מממ .. יש לי המון תמונות אבל לא אצלי הם מפוזרים אצל כול מיני ילדים מי כול מי ימי הולדת ומסיבות ..

וכנ''ל תמונות בשלומי חיחיחיחח D:

אז שיהיו לי אני יעלה .. X=

מממ .. כרגיל חפירות של ההורים :

" את משלמת כסף בישביל להיות חולה , "

" תפסיקי לעשן ! "

" אם לא תפסיקי , לא ניתן לך לצאת החוצה ! "

ועוד מלאא זיוני שכל כאלה ..

כנ'ל אלכוהול ומסיבות : /

תמשיכו לירצות - רצון זה דבר טוב חיחיחחיחיחיחי D:

תאמת .. -

אני מאושרת ואני לא יודעת למה -

כל -כך טוב לי הכול הישתחרר לי ... אני סופ סוף חופשיה כציפור ואף אחד לא יכול להגיד לי מה לעשות ואיך לעשות ולמה לעשות ... טוב לי כל - כך ...

בעיות עם ההורים כמו תמיד ..

יהיה טוב ..

ועכשיו קצת תמונות ....

שיהיה לכם יומטוב .. 333>

 

 

 

נכתב על ידי , 1/12/2007 15:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 39

ICQ: 390619077 




86
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsasha k אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sasha k ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)