לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

horror named yahav shootes

ספרים גבירותיי ורבותיי ספרים ! (וגם סיפור בהמשכים היישר ממוחי הקודח) תגובות כמובן יתקבלו בברכה רק אם הם מחמיאות לי או לבלוגי בצורה ישירה ועקיפה ! בואו בהמוניכם או כדברי המשורר "אין מה לחפש במקום אחר".


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

היום שאחרי או חבלי הכתיבה היצירתית.


 

ויהי ערב ויהי בוקר

אני מניח שהחוויה שעברתי הבוקר היא תופעה שכיחה ביותר בקרב רוב כותבי הבלוגים חווית היום שאחרי !

הבלוגיסט קם, מגיע לעבודה פותח את הבלוג שלו וחושכות עיניו הטקסט השמימי שערך וטרח למענו בוקר קודם נראה כמו ערימת מלל חסרת צורה וסגנון של איזה חסר חיים שחושב שהוא יכול לאסוף כמה משפטים ולקרוא להם בשם סיפור או סיפור בהמשכים. כמה התגאתי בסיפור שלי וברוב זחיחותי פרסמתי את דבר קיומו בין בני משפחתי(ואפילו השתעשעתי ברעיון לקבל איזו ביקורת בונה מאישיות תקשורתית מפורסמת כמו למשל מאיר שלו או סטיבן סיגל).  אני פונה אליכם כותבי בלוגים וותיקים ונערצים אם יש לכם טיפים איך להתמודד עם המצב הזה אנא אני באמת מרגיש זוועה.

נכתב על ידי hurror named yahav , 20/7/2004 09:45  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 1


זאת הפעם הראשונה שאני מנסה משהו כזה.

 

ארקולש דושניין

ויטה מורלס נקוי

 

תשוקה מהולה בפחד, צמרמורת ,חשמל בקצות אצבעותיי.

שבועיים ארוכים של הכנה וציפייה לרגע הזה.

גל של תחושות חדשות הציף אותי, חיות ערנית ובחילה מתוקה בעת ובעונה אחת ,כל חומר הקריאה בספריה של דושן לא היה מכין אותי לרגע הזה.

זה היה נהדר, התענגתי על ההטעמות ועל הטיות של כל אות ואות וגלגלתי אותן על לשוני כמו שני ענבים מסוכרים.

שקט  השתרר בחדר הקטן.

באמת נהיה כאן יותר קר חשבתי רק כדי להעביר את הזמן.

<ילדה קטנה לעג קול בירכתי מוחי קסם כה פשוט ומאק האיום מתרגש>. 

 (מאק האיום אהבתם את זה? התלבטתי בין זה לבין צל השאול שמות חזקים לבן אדם חזק! אני מת על הרגע שבו יש לי רעיונות טובים).

שקט ,כפיתי על עצמי ובעיקר אל הקול המעצבן תוך כדי ניסיונות שווא להתעלם מהתנשפויותיי ומאגלי הזיעה שבצבצו בצדעי ראשי  ואפילו זה עלה לי במאמץ לא קטן.

<מעניין אם אני היחיד שצריך לסבול אותך חשבתי בקול >

צל, לא כתם התחיל להתהוות במרכז החדר, גווני שחור התערבלו והתמזגו בסחרחורת בעוד השלולית השחורה פושטת ולובשת צורה.

דמות של חתול שחור ומלוכלך בחנה אותי בסקרנות שהתהליך הסתיים, חתול די מוזר חשבתי לעצמי, שכן עינו הימנית מימית הייתה וסגורה למחצה והשמאלית לבנה באישון צהוב, זנבו מרוט ורגלו היתה מנומרת בשני כתמים לבנים ולא אחידים.

גוראלט נוטא פקדתי, בעודי ממשיך בטקס החתול התיישב לפקודתי והביט בי פעור עיניים.

כשמבטינו הצטלבו לרפרוף עין קצר גלשתי  בעזרת תודעתי לעברו ראיתי מבעד לעיניו את החוויות שצבר במשך היום ואפילו הרגשתי את הזעם ואחריה את תחושת הניצחון שלו במאבק על אחד השאריות שזרק הטבח עם חתול אחר,הוא שלי ידעתי.

רעש מתקרב .

צעדים במסדרון ,החוורתי, בעודי מזהה את הקול.   

צעדיו ומלמוליו חסרי פשר של לוג השמן התמזגו עם קרקוש מפתחותיו, יריתי מבט חטוף לכוון הצוהר הקטן, איך לעזאזל חלפו להם חמש שעות? כל ההתרחשות הייתה הייתה נדמת כחלום קצר.

מבלי להיכנס ומבעד לצוהר התחיל לסרוק את החדר בעיניו הקטנות בלי לפספס אף פרט, הו אלוהים חשבתי עוד רגע! .

רק אלוהים ואני כנראה יודעים מה עובר ברגע זה במוחו העבש.

המפתח נכנס, המנעול צייץ וחרק ברעש שיכול היה להעיר כלבים מתים.   

ידעתי שהוא מחווה את הסימן נגד עין הרע  ומיד אחריו בלי להחסיר נשימה את הפסוק

ואת הרקיעה עם העקב.

בזמן אחר האקט היה מעלה חיוך דל על שפתי אבל לא כעת.

מהר!

עאורגל פוסטרל . 

כפיתי על החתול את רצוני וצרבתי במוחו את התמונות.

את אשר עליו לעשות הוא יעשה, קיוויתי.

הדלת הכבדה והישנה החלה נפתחת באיטיות נאבקת כמו בכל בוקר בצירים היבשים.

הנה בכל רגע עכשיו הוא יגיח.

שערותיו של לוג סומרו על העורף המאדים שלו.

מהר יותר!

הסתלק ! ציוותי בעודי הוגה את המילים, כשעשן המתבדר ברוח נעלם לו יציר כפיי להתפאר, מבעד לסדקים הלחים שבתקרה.( קלטתם את "העשן המתבדר" גם קוסם עם רעיונות טובים וגם משורר אאהה החלום של כל אימא) 

בכל 5 שנותיי כ"שוליה" (מילה מחמיאה לעבד) ב"טירת הסחלב הצחור" לא הצלחתי להבין מדוע לוקח לאידיוט השמן 3 דקות לסובב מפתח ,לדחוף דלת, למצוא אותי בחדרון של 2x3להרעים

קדימה עבד כפוי טובה חלאת עכברושים מסריחה שכמוך !תזיז את עצמממךך

תוך כדי ניסיונות כושלים עד מעוררי רחמים להתכופף ולנסות לחשוב באיזו יד לתפוס אותי

ריצה לימין הטעיה לשמאל התגלגלות קצרה ואני שוב מאחורי ערימת השומן הרוטטת הזאת   

זה היה ללא ספק הרגע הכי קרוב להיתפסות שהגעתי אליך עד היום וכמה שזה היה שווה את זה.

תמיד היה מלמל לעצמו את ה הטיפשיים הללו ואחריהם את המנטרה שהוא בטח חשב כנורא מתוחכמת "חלאת..מסריחה..עצמךךך "גאון ,פשוט נס רפואי שהקוף השמן זה בכלל מדבר,

חשבתי תוך כדי ניסיון לדלג כל שתי מדרגות בלי ליפול, במדרגות הלולייניות המובילות ממגורי השינה של העבדים לקומת המטבח.

 

 

TO BE CONTINUED….

 

 

 

נכתב על ידי hurror named yahav , 19/7/2004 11:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקדמה


קודם כל אני רוצה לברך את עצמי על התחלת הבלוג המצוין הזה

כולי תקווה שאתם תהנו ממנו לפחות כמוני. 

ועכשיו מספיק עם דיבורים רגשניים קדימה קיטור במלא המרץ(האא השנינות)

ולעיינינו אם יש מילה שמרגיזה אותי בתיאורי הבלוג שאנשים כותבים זה הפועל על הטיותיו השונות מ-ש-ע-מ-ם בכל פעם שאני רואה את המילה הזאת נמרחת על המסך באופן אינסיקטיבי האצבע המורה שלי מגלגלת את המסך במין בהילות שכזו ואני בתור איש של מעשים ולא סתם מעשים אלא מעשים אמיצים החלטתי לקרוא לכל מי אוזניו בראשו לפעול כמוני ולהתעלם מקיומם אותם מפריחי מילים משחיטי בלוגים לבטלה ההאאא הקץ די למשממים נמאסתם ! 

ורגע לפני שאני מפרסם קטע קצר שכתבתי תוך כדי העבודה אתמול קבלו ציטוט!

(אוקי אוקי זה קטע שכתבתי במקום לעבוד אתמול) יש אנשים שאצלם קטנוניות זו לא תכונה אלא קו אופי! 

 

 

 

שאני רוצה לקרוא סיפור טוב אני כותב אותו! (horror named yahav)

  

 

נכתב על ידי hurror named yahav , 19/7/2004 11:07  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  hurror named yahav

מין: זכר




1,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhurror named yahav אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hurror named yahav ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)