לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ש-י-ע-מ-ו-ם

כאן אני אספר על החיים הקשים של תלמידת כיתה ו'2... כן, זה מיגע, לא מתחשב (מצד המורות), ומעצבן. בקיצור, אני לא יודעת אם זה מעניין אותכם מה עובר עלי בכל יום, אבל אם כן, בכיף...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אוףףףף


תראו איזה לוח מבחנים עמוס:
יום חמישי (מחר)-מבחן בחשבון
יום שני (הקרוב)-מבחן בהתיישבות.
יום שישי (לא עוד יומיים!)- מבחן בתורה.
יום שני (עוד שבועיים)-מבחן בטבע.

וזה לא הכל, יש מתישהו מבחן באנגלית וכל שיעור הנדסה יש בוחן!!!!
נכתב על ידי Jeda =] , 7/11/2007 15:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הארי פוטר-טעות


היום באמצע שיעור תורה, קראתי את "הארי פוטר וגביע האש"
הגעתי לעמ' 191 לקטע שמאלפוי מקריא את הכתבה על אדון וויזלי.
בפסקה ה-4 יש קטע שאומרים "מתברר שאדון מאלפוי נזעק לעזרת "עין-הזעם" מודי..."
ואחרי 4 שורות כתוב "גילה וויזלי שגם הפעם מדובר באזעקת שווא"
איך זה הגיוני?
אדון מאלפוי וויזלי זה אותם אנשים???? 
נכתב על ידי Jeda =] , 7/11/2007 15:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום משעמם....


היום היה לי יום פשוט נוראי...

אתמול הלכתי לישון ב-10 (כן כן, יותר מידי מוקדם...)

 

 קמתי והלכתי לבדוק מה השעה.

וראיתי שהשעה 6:20, אז חשבתי שיש לי עוד זמן לישון בלה לה...

הלכתי לישון וקמתישוב פעם ב:7, ואז התחלתי להלחץ, מהר התלבשתי ציחצחתי שיניים והסתרקתי.

ירדתי למטה והתחלתי להכין לי שוקו, אבל אז שמתי לב שנגמר לי החלב :(, אז מזה נלחצתי, ולקחתי לי שוקו בשקית במקום זה ורצתי לתחנה (או יותר נכון נסעתי עם האופניים המושלמות שלי).

עליתי על האוטבוס וכמעט נרדמתי (הנסיעה היא 10 דקות אז אין ממש זמן).

כשהגעתי לכיתה איתי שהשיעור הראשון הוא...

 

תורה!

 

וזה ממש עיצבן אותי כי אין לי כוח לשיעור הזה ועוד עם המורה הקרציה שלי...

ואז היא התחילה לכתוב על הלוח משהו למבחן שיהיה עוד שבוע!!!
התחלתי להעתיק, וגם גמרתי.

אחרי שיעור תורה היה שיעור ספורט עם מורה לא יותר טובה מהקודמת *בעעעעעעעע*

ועשינו מסירות חזה בכדורסל (כן נשמע דפוק, וגם כזה...) והכדורסל פגע לי ב2 האצבעות ביד ימין והם נעקמו וזה היה ממש כואב!!!!! :'(

אחרי שיעוד ספוט היה לנו שיעור הבנת הנקרא, אבל רק הייתי צריכה לקרוא קטע (די משעמם) ולענות על השאלו, אבל האצבעות שלי כאבו בטרוף!!!

ואז היה שיעור הנדסה אבל המורה לא הגיעה אז היתה מורה מחליפה שנתנה לנו דפי עבודה.

ואז היו 2 שיעורים עם המנהלת (היסטוריה וגאוגרפיה) ולא למדנו ממש

חזרתי הביתה ב-2 גלשתי קצת במחשב וב-3 הלכתי לחזרות לריקוד המוצ'לם שלי (בשבת אירגון).

אחרי הריקוד ישר הלכתי לחוג ג'אז והיה מזה מגניפ כי למדנו דבים כיפים.

החוג ניגמר ב-5 ואחרי החוד הלכתי לחברה שלי ועבדנו על שכן שלנו, זה היה קורע...

ואעכשיו אני כותבת לכם, ועוד שניה אני צכה ללכת לחזרות עוד פעם....

נכתב על ידי Jeda =] , 6/11/2007 14:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Jeda =]

בת: 28






42

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJeda =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jeda =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)