לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי אור




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

קושקוש שלי


קושקוש...

פתחתי לך בלוג...

רק בשביל להגיד...

שאני אוהבת אותך מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד...

אני שמחה שהכרתי אותך...

אתה החבר הכי טוב שלי

והבן אדם שאני הכי אוהבת...

אתה הכול בשבילי....

ואני לא יכולה לתאר במילים כמה אני אוהבת אותך...

 

 

מי היה מאמין ששרדנו כמעט 22 חודשים ביחד?!

זה כול כך הרבה זמן...

וזה מוזר איך שפשוט לא נימאס...

 

כול יום שעובר אני אוהבת אותך יותר...

                                  יעל.

 

 

נכתב על ידי אור קושקוש , 5/11/2007 22:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  אור קושקוש

בן: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאור קושקוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אור קושקוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)