לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוגי היקר


זה הבלוג הכי הזוי שראיתם בחיים שלכם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2006

פוסט יומהולדת


כן כן עברה לה עוד שנה וביום רביעי חגגתי 15 חורפים. הביאו לי זר ענקי וממש יפה של בלונים מכל הכיתה (תודה!) וקיבלתי מתנה מאחותי מחזיק מפתחות בצורת כבש והנה הוא לפניכם:

וגם קיבלתי כסף מסבא וסבתאשלי, ועשו לי מסיבת הפתעה שממש נהנתי בא, והכינו לי סרט ממש מושקע אני ראיתי דברים חשודים אבל לא חשדתי שעושים לי מסיבה.. (תודה לכל מי שהיה לה קשר למסיבה הזאת) המסיבה היתה נורא חביבה וקיבלתי שתי מתנות וגם אתמול קיבלתי מתנה מאחותי השניה צעיר שחור וצמרירי (ניסתי אותו והוא נורא מחמם) אוקיי היה לי יומהולדת ממש אחלה. ואני מניחה שזה הכל יום הולדת זה תמיד כיף ^.^ .

גיל 16 היר אי קום

נכתב על ידי , 24/12/2006 23:54  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומהולדת לועזי


רציתי לכתוב פוסט יומהולדת,

אבל בגלל שזה התאריך הלועזי אז אני שמרתי אותו והוא יפורסם רק בתאריך העברי שלי...

אז ככה ביום חמישי הרוחתי מאתיים שקל מאה מבייביסיטר ומאה מסבא וסבתא ליומהולדת (נכון שאני עשירה!)

יום שישי היה רגיל למדי. והיום יום שבת אבא שלי חוזר עם מצב רוח נורא טוב מהבית כנסת ואומר לי שתפסו את בני סלע שזה דבר נחמד בפני עצמו ^.^ . מחר יש לי מבחן בהיסטוריה, אני באמת צריכה ללכת לקרוא שוב את החומר.. טוב אז חנוכה קרב ובא ואז אני יעשה פוסט יומהולדת. בזמן האחרון אני לא מעדכנת הרבה אל תקחו את זה אישי זה פשוט כי אין לי מה לכתוב ואין לי גם כל כך מתי... טוב אז ביי לילה טוב ושבוע טוב

נכתב על ידי , 9/12/2006 19:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכל כרגיל


כן כן שגרה יכולה להיות משעממת לפעמים. אז החלטתי לבוא להתלונן אליכם כי לא עשיתי זאת כבר הרבה זמן. היה היום מבחן במחשבת ישראל ויהי מאוד קל ושבוע שעבר היה יום גיבוש לפ"שצים פ"שץ= פרחי של"ח צעירים, זה אומר שאם אני ימשיך גם שנה הבא אני ידריך ילדות יותר קטנות בטיולים מהבית ספר. במוצ"ש הלכתי לדודתי ובדיק באנו לפני שהם השכיבו אותם לישון א דוד שלי החליט שזה התפקיד שלי להשכיב אותם לישון במקומו. מחא אני אנתח לב של חזיר נכון שזה מעורר לכם תאבון?!  אני בעצמי לא יודעת אם אני אגעל או יחזוב שזה מגניב.. מי יודע הכל יכול להיות. טוב עד כאן להפעם עוד תלונות קיטורים ועידוכנים בפעם הבאה
נכתב על ידי , 3/12/2006 21:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32

ICQ: 288217541 




1,578

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפורמיקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פורמיקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)