לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימים של שקט.


תהיות, מחשבות, רגשות, חלומות, שאיפות, הגשמות, פחדים. להמשיך לפעול, להעז, לאהוב, לאפשר, לא לוותר. אלה חיי.

Avatarכינוי:  יעל א.

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

מהו חופש בכלל, אם לא ניצחון האדם על עצמו?


לנצח את המחשבות האלו,

לנצח את הדכאון,

את העצבים,

את התפרצויות הזעם,

את הבכי,

את רגעי העייפות,

את הלחץ,

את השביזות,

את חוסר המוטיבציה,

לנצח את עצמי.

 

להילחם עם עצמי,

להילחם עם המראה,

להסתכל ולהמשיך להגיד לעצמי שזו רק אשליה,

זאת לא אני,

ואלו לא הרגליים שלי,

ולא הידיים שלי,

ולא הבטן שלי,

ואולי בכלל- אני לא כזאת שמנה.

 

זה להמשיך להילחם,

יום ועוד יום,

ולא להפסיק,

ואז להיות עייפה, עייפה מהמלחמה הזו,

 

ואז צריך להילחם גם בעייפות של המלחמה.

 



נכתב על ידי יעל א. , 11/6/2011 23:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעל א. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעל א. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)