לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פריפרייה, בתי קפה - קוראסון של בוקר, סיגריה שלאחר הסקס, דיוקן, אהבה וצרכנות הוגנת. בת 28.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הנסיכה וזין הפלא.


עשן סיגריות אופף את חדרי. אני היחידה שלא מבחינה בסרחון ובתחושת החנק הממלאת את
חדרי.

אני שוכבת על המיטה כשאני לבושה בחולצה לבנה ומכנס קצרצר, מביטה בקירות וחושבת על
ציורים.
מבעד למחשבותיי, נשמעת מוזיקה חלשה ברוסית, שקטה שמוסיפה לרקע.
על יד החלון נמצא הסטאנד עליו אני נוהגת לצייר מפעם לפעם.
אני נגשת אליו בשעה שאני סוגרת את הסיגריה בין שתי שפתותיי,
מתבוננת במכחול המסכן- שמזמן לא ידע מגע של אחיזת יד וצבע צח- לוקחת אותו,
טובלת אותו פנימה אל תוך ליבת הצבע ומקשקשת להנאתי קישקושים אינפנטיליים של שמש
בקצה הדף וקשת בענן תוך כדי זמזום ושירה פנימית של השיר, המתנגן ברקע.

מהרהרת על הרים מושלגים ונהרות זורמים לאורך גבעות ירוקות כשכלניות אדמדמות מעטרות
פה ושם שדות רחבי ידיים ועל אוזלת ידי, על היותי שפחה בבית הנסיך החתיך.

מתונענעת מפה לשם- מהרהרת ומחליפה דף.
מציירת ורד וממלאת אותו אט אט, דואגת להפוך אותו לריאליסטי כמה שיותר ע"י
צללים (בצבעי עיפרון).
כשלפתע ידיים חמימות אוחזות בטוסיק שלי, שנע לו מצד לצד לצלילי המוזיקה המתנגנת
בקופסאת הפלאים שמונחת על סטאנד המחובר לקיר.
יד אחת אט אט נמשכת קדימה, אל המקדש האהוב עליו יותר מכל ואוחזת בפתאומיות
ובחוזקה.

זה הנסיך.
הוא משחק בי. משחק איתי, רוצה אותי. אני משתעשעת ומחליטה לשחק גם.
היד השנייה מלטפת את בטני בשעה שהיא עולה אט אט אל זוג הציצים שלמעלה, משחקת,
מגששת, מועכת, מלטפת..כי כולי שלו. חפץ. אך בסיטואציה זו, כה שמחה אני, על היותי הנבחרת להיות
לו לזיון של השנה.

ומשם, במעלה צווארי אל שפתותיי, שם נמצאת הסיגריה- מוציאה אותה
מפי ומשליכה אותה החוצה, מהחלון.

"היי!"
"אמרת שתפסיקי"
"כן, אבל זה היה רק לפני 5 דקות שדיברנו על זה..ממחר" אומרת בתחנונים לאישור ממנו.
"אני רוצה לשחק" דורש בטון ילדותי שקשה לסרב לו, תוך כדי חיוך ממזרי מתגנב.
הוא מאחורי, אך אני יודעת שהוא מחייך.
"כן?" עונה בחיוך זדוני מלא תכנונים לגבי הגוף השרירי שמאחורי.
"כן" משיב לי באותו הטון בו השתמשתי קודם לכן.
אני מורידה את ידיו ממני ומסתובבת אליו, כשאני נושכת את שפתיי בתאווה לנשוך משהו
אחר.

הוא כל כך מגרה אותי. אני מתחרפנת.
סוגרת את הוילונות, שמא יראו משהו.
אך הוא מזיז אותם.

מסתכל עליי במבט משתוקק אך גם מבקש.
הוא כה יפה שאיני יכולה לסרב לו.
כרצונו של הנסיך. מי אני שאעמוד בפני רצונו? (ובפני חיוכי המתוק, פרצופו המושלם וגופו הלוהט?)

הוא ללא חולצה, החזה הנפוח שלו והכתפיים הרחבות הללו מלהיטים אותי עוד יותר
עד שהחרמנות מצליחה לחצות את גבולות האיפוק, ואני דוחפת אותו על המיטה.
הוא נשכב כשהוא נאחז באמותיו, בשעה שאני מרימה את החולצה אט אט ומעיפה אותה עליו.
המכנס שלו מתרומם, הוא מכניס יד אחת ומתחיל ללטף את איברו בפנים.

טימוטי רוצה לשחק?

אני מורידה את החזייה' הוא מתנשף והמגע של ידו נעשה אגרסיבי יותר.
אני כה נהנת לראות אותו מתענג. לדעת שהדבר הזה שהוא עושה עכשיו, נעים לו, שכיף
לו..ושאני גורמת לכיף להתגבר.

אני חשופה בפלג גופי העליון בזמן שאני מתחילה לעסות את השדיים שלי מולו עם יד אחת
ואת השנייה אני מכניסה לתחתונים וגונחת, בשעה שהוא מתנשף עוד יותר ומתוך חוסר
יכולת איפוק יצרים ודחיית סיפוקים, הוא משפשף מהר יותר.

אני מורידה את התחתונים, מתיישבת על כיסא ופותחת את רגליי, מתחילה לאונן מולו
ולהרטיב את אצבעותיי.
הוא מתחיל להאנח מהגירוי.
הוא פולט אנחה עוד יותר חזקה כשאני מלקקת את אצבעותיי שנרטבו מההפרשות שלי.
הוא מוריד מעט את המכנס והתחתונים, זה לוחץ לו, וחושף את הזין הגדול שלו.
הוא מסדר לו כרית מאחור ובתנועות סיבוביות הוא משפשף את איברו.
מרים את היד ומוריד, כה גבוה. לפעמים אני תוהה, כיצד הוא לא מתעייף מההרמה של היד
כה למעלה- זו התעמלות של ממש.

הוא נאנח, מתנשף ואומר לי לבוא.
אני מתרוממת מן הכיסא ומתקדמת לכיוונו, מורידה ממנו את המכנס ומתיישבת על הרגל שלו,
מתחככת בה כמו כלבה מיוחמת וגונחת. אני יודעת שהוא אוהב את זה. והחיכוך עושה לי

נעים.
הוא משתגע.
אני מעבירה את אצבעותיי על ביטנו ועל יד איברו, מלמעלה ולמטה, אך לא נוגעת לו שם.
מתגרה בו עוד יותר. הוא מגיע לשלב שהוא לא מסוגל עוד להתאפק וכל מה שהוא רוצה,
זה פשוט שיפשוף. פשוט להגיע לאורגזמה. פשוט לגמור עליי.
הוא שלי.
הוא הפסיד במשחק.
הוא מתחנן שאני אזדיין איתו, שאני אפסיק עם המשחק, שהוא לא יכול יותר.
אני נענת לרצונותיו.
אני עולה מעליו ודוחפת את הזין שלו לתוכי ומתחילה להתחכך בו. לעלות ולרדת.
הוא גונח.
אני משרתת אותו, בזמן שהוא שוכב על המיטה, נח, האדון שלי.
ואני השפחה שלו, משרתת אותו, מספקת אותו ועושה את כל העבודה.
הזין שלו כה עבה וכה ארוך- וזה לא העניין שהכוס שלי פשוט קטן-זה גם פשוט שזה יותר מידי
עבה- כך שאני מקבלת את הסיפוק המושלם והרבה מעבר לזה.
הזין שלו עומד בנרתיק שלי ומתחכך שם.
אני גונחת בשעה שהוא אוחז במותניי ומרים אותי עוד יותר, זה מתחיל לכאוב, העומק
שהמקדש שלי מצליח להכיל אינו כה רב והוא מוסיף להרים ולהושיב אותי עליו, חזק עוד

יותר.
אני גונחת.
"זה כואב"
הוא שואל אם להפסיק, כה מתחשב בי.
"אל תפסיק..חזק יותר"
הוא מתגרה מהעיניין, זה מוצא חן בעיניו והוא מוסיף לחוזק.
אני נאנחת, אנחות של כאב אך העונג כה רב שהכאב נשכח מדעתי.

הוא יכול לגמור אבל הוא משהה את ההגעה לאורגזמה, כדי שנגמור יחד,
אך הוא לא ציפה שאגמור כל כך מהר ולאחר שהשהה את גמירתו זמן רב, הוא פחות קרוב
אל האורגזמה מקודם.

אני אוחזת בגב שלו ומחבקת אותו חזק בשעה שהוא אוחז בי ומוסיף להניע אותי עליו.
צועקת. "אני גומרת".

מנשקת אותו בפראות על השפתיים ודוחפת את הלשון שלי לפה שלו.
מתרוממת ממנו ומתרחקת.
הוא מעט מתאכזב, בטוח שאעזוב אותו כך.
אני מסתובבת אליו ומחייכת, מתקרבת, נשכבת בין רגליו ודוחפת את הזין שלו אל פי.
הוא פותח את עיניו בפליאה ומתנשף.
מלקקת את הכיפה העצומה שלו, מסביב לה, את הבסיס, עולה בליקוקים לכל האורך.
מלטפת ומלקקת. שוב משתעשעת.
חוסכת ממנו את העניין המקדים, מוצצת ושואבת בתאווה את הזין שלו.
הוא גונח.
עושה זאת בתשוקה שלא ידע עוד אדם מעולם.
הוא גונח ונאחז בסדין.
איברו מתנפח מעט בפי, הוא עומד לגמור.
שואבת פנימה ומשחקת עם הלשון כשהזין עוד בפנים.
הוא אוחז בראשי, שלא אברח לשום מקום. שכשהוא גומר, זה יהיה בפי.
אין לו מה לדאוג, זה יהיה.
הוא מרים את ראשו אחורנית וצועק:"אני גומר!" תוך כדי גניחות שמתחזקות.
שופך את הזרע החם שלו בפי ונאנח, הוא לא מפסיק לגמור.
שותה את הכל על מנת להרוות את צמאוני, ומרגישה אך הפה שב להיות מלא בשפיך.
הנוזל נשפך החוצה מפי ואת השאר אני בולעת.
הוא יכול לגמור שוב. הוא מבקש.
אני חוזרת למצוץ.
הוא שוב עומד לגמור. הוא מוציא את הזין שלו מהפה שלי ועושה ביד.
"תשפיך עליי" אני מבקשת.
הוא משפשף וגונח, מהר יותר ויותר. הוא גומר ומלכלך את כולי,
כשאני פעורת פה, גומר בפי, על הפנים שלי, על החזה שלי.
יאמי.
מושפלת- כראוי לעבד.
"אני מאוהב בך כל כך, את יודעת את זה? אני מטורף עלייך!"
הוא אומר כשהוא ב"היי" מהסיפוק.
"אני מאוהבת בך כל כך!!!!!" קופצת עליו כשכולי מלוכלכת.
הוא מחבק אותי חזק, ללא כל חשש מהדביקות.

לוקח אותי למקלחת המלכותית ומנקה אותי ביסודיות.
כשהוא בטוח שלא שמתי לב למצלמה שהייתה מונחת על השידה, שתעדה הכל.
מאושרת מהעובדה.
כבר תפסתי אותו עושה ביד מספר פעמים בשעה שהוא צופה בקלטות שלנו, שצילם.
וזה אחד הרגעים הכי מגרים- לראות אותו מענג עצמו, לדעת שטוב לו עכשיו.
ואני נעשת שוב מגורה- והוא, הוא תמיד שם לספק כל גירוי ולענות על כל יצריי.

אח"כ, על דלת ביתי, אני מוצאת מכתב דרישה- שאת הסקס שאני עושה, אבצע בשושו.
על החתום- פשוטי העם, בני הממלכה.
נכתב על ידי , 3/12/2007 00:38   בקטגוריות סקסי, סקס, אהבה ויחסים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גיל 30- הסקס האבוד.



אחרי גיל 30, הכל משתנה.
אני בוהה במראה.
"את מתחילה להדמות לאמא"- שזה לעיתים, הדבר האחרון שאת רוצה להדמות לו.
לוקחת עוד סיגריה ושואפת אל תוכך 3000 חומרים כימיים, אל ראותייך השחורות יחד עם קמצוץ כאב שנגרם
ע"י משהו ויראלי. כך אמר הרופא. ויראלי.
לחכות חצי שעה בתור בשביל שתי דקות- העברת כרטיס וקבלת המשפט הויראלי בפרצוף.
כי זה פשוט מצב רוח רע שגרם לתפקוד פיזי לקוי.
את חיה בדכאון, מתחילה בדיאטת סוכרזית, נשאבת וטובלת בים צלול- עמוק, של מחשבות טורדניות שאופפות
אותך ואת ביתך.- שהוא בדר"כ משקף את מצבי הרוח שלך- שלא נוטים להיות חיוביים כל כך.

מתפללת שזו רק רשלנות רפואית והבעיה האמיתית איתך, היא בעצם חיידק טורף שיקח אותך אל במת האלוהות
שברקיע השביעי, כשאת מתבוננת בלווייתך- 8 מטר מעל. מחייכת לראות את כולם עצובים ובוכיים- הרסת אותם לגמרי,
עכשיו את חשובה.
ועושה זין לכל אותן רכלניות שדאגו לטנף את שמך מאחורי הגב עקב קנאה עזה שבוערת בלבבותיהן.

אמא מתקשרת- "מתי תתחתני?"
פתאום אני זקנה? הרי עברה רק שנה.
"עוד מעט אני אפסיק לקבל מחזור, תשכחי מהרעיון לנכדים"
לומר מילות תודה לאמך שנכנסת לך לתחתונים ושואלת למצב היובש- שבמקרה הזה- כבר המון זמן
מאז הבצורת.
אין סיפוק, אין סקס- יש אצבעות עצלות שלא עושות עבודה טובה מספיק.

את סקסית במיטה, בלבנים החדשים שמעטרים את הבליטות והשקעים בגופך החלק והעני- בשקיקה עוצמתית לנאהבות.
את סקסית ומוכנה- בשביל אף אחד. משהו ויראלי.

נכתב על ידי , 6/11/2007 16:51   בקטגוריות אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, סקס, סקסי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי: 

בת: 45




1,076

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללכלוכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לכלוכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)