לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תובנות


התובנות שלי על החיים.. ובכלל.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

מסיבת עיתונאים


 

"אני מתכבד להזמין את ראש הממשלה, מר אהוד אולמרט, לשאת דברים"

 

אולמרט: "אזרחים יקרים, בימים האחרונים אני בטוח שחלקכם חשתם שביטחון המדינה התערער, אבל אני מבטיח לכם בכל לשון כי לא ננוח ולא ננום, ולא נבליג על נפילת הטילים הבודדים בימים האחרונים..."

עיתונאי: "אדוני, מדובר ב79 טילים מאז עופרת יצוקה ועד אתמול"

אולמרט: "ואני מבטיח לכם שאנו נגיב ברגע שמניין הטילים יעבור את ה80 ולא נאפשר לחמאס.."

עיתונאי: "אדוני, היום נפלו עוד שני טילים, ועכשיו רק 12 בצהריים"

אולמרט, משתעל: "אנו נילחם בחמאס בכל הכוח העומד ברשותנו, אם רק יעזו לשלוח עוד טיל אחד.."

עיתונאי: "מדווחים לי כי ממש בדקות האחרונות הייתה נפילה של טיל"

אולמרט: "... שייפול באשקלון"

עיתונאי: "מדווחים לי כי הוא נפל באשקלון"

אולמרט: "... היישר על גן ילדים"

עיתונאי: "אדוני, הטיל שנפל הרגע באשקלון- נראה כי הוא נפל על גן ילדים"

אולמרט: "... אנו נגיב בחומרה!! אם הטיל נפל באשקלון על גן ילדים סגור והרג ארנבת"

עיתונאי: "רגע... אני מקבל דיווח ישיר מכתבנו בדרום.. ונראה כי יש קורבנות לטיל. מדובר בשפן.."

אומלרט: "יששששששששש.. שפן זה לא ארנב, כידוע, ולכן נראה ששוב יצאנו מנצחים וחמאס מפחד ולא יעז..."

עיתונאי: "וארנב. נראה כי הטיל פגע בפינת החי"

אולמרט: "ס'עמק... אממממ כלומר- לא ניתן שיאיימו עלינו! לא נסכים שאזרחי המדינה ירגישו מאויימים. אנחנו חזקים! אם רק יעזו בחמאס לירות טיל שיפגע בגן ילדים סגור באשקלון ויפגע בארנב בצבע ורוד- הרי שנגיב בצורה מיידית ולא פרופורציונלית!!!"

עיתונאי: "אדוני.."

אולמרט: "מה עכשיו מה?????? אל תגיד לי שהארנב היה ורוד!!!!!"

עיתונאי: "ובכן, מדובר בזן מיוחד של ארנבים ללא פרווה.. אז אתה יכול לנחש שצבע גופם הוא.."

אולמרט, נאנח: "ורוד..?"

- שקט באולם -

אולמרט: "ובכן, זה לא מותיר לי שום ברירה אלא להגיב לדברים הקשים. החמאס עבר כל גבול" אולמרט נעמד במקומו. "אני פונה לראש החמאס, וכדאי מאוד שהוא יקשיב לי טוב טוב עכשיו!!" קולו של אולמרט גובר ממילה למילה, האולם שקט מלבד התלחשויות בין עיתונאים שמנסים לנחש מה עומד לקרות- פעולה קרקעית? מלחמה נוספת? הפצצות אוויריות?

אולמרט עומד כעת והאורות באולם מעומעמים. הוא מביט היישר למצלמה, מכחכח בגרונו ונוהם:

"נו נו נו חמאס!!! לא יפה!! אירגון טרור רע!! רע!"

 

העיתונאים בהלם. אף אחד לא אומר שום דבר.

עיתונאי: "אמממממ... אדוני ראש הממשלה.. האם זה הכל? זו התגובה שלנו נגד החמאס?"

אולמרט מתיישב במקומו ומחייך.

"אני הרי אמרתי לכם שלא יהיה פרופורציונלי, לא?"

 


 

עצוב, אבל נכון.

 

ובלי שום קשר-

 

האם אני היחידה שסובלת את השיממון הזה שנקרא "ארץ נהדרת" רק בשביל להגיע לחלק של דודו ארז הע-נ-ק???

דודו, תעשה לי ילד.

נכתב על ידי , 1/3/2009 18:26   בקטגוריות טמטום אינסופי, אקטואליה, ביקורת  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,682
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוקטת עמדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוקטת עמדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)