לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תובנות


התובנות שלי על החיים.. ובכלל.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

פרץ של טמטום


 

אתמול בבוקר שמעתי את עמיר פרץ מדבר ברדיו. שאלו אותו על נפילת העבודה ומרצ בבחירות האחרונות, ותשובתו הייתה: "אכן, גוש השלום ספג מפלה... בלה בלה בלה", אחרי זה כבר לא טרחתי להקשיב..

באיזו חוצפה והתנשאות יהירה הוא מעז לקרוא לעצמו ולחבריו הנלוזים "גוש השלום"? ממתי "השלום" הוא משהו שמישהו יכול לנכס לעצמו, לרכוש עליו בעלות? והאם זה הופך את אנשי הימין לגוש המלחמה, המוות והשכול?

האם באמת לא קולטים שם, ב- "גוש השלום", שיש יותר מדרך אחת לנסות להשיג את אותה המטרה? שלא בהכרח התרפסות וויתור על גאווה לאומית, ביטחון ועצמאות היא הדרך היחידה להגיע למה שהם מכנים "שלום"?

האם נדמה להם שאימהות ימניות אוהבות לשלוח את בניהן לצבא? שאבות שמצביעים לליכוד נהנים להגיד קדיש על בניהם? בעצם, מה עובר בראשו הקטנטן של מר פרץ כאשר הוא חושב על מטרותיהם של אנשי הימין? כולה יש 2 אופציות: שלום או מלחמה. זה סיכוי של 50% ועדיין הוא מצליח לטעות..

להציג את אנשי השמאל כ"גוש השלום" זה כמו להקים מפלגה ולקרוא לה "הצודקים". בעצם- למה ללכת כל כך רחוק? זה כמו להקים עמותה ולקרוא לה "שלום עכשיו"... זה יומרני ומטומטם, וזה בדיוק הנחתום שמעיד שוב ושוב על עיסתו, ולא מפסיק גם כאשר ברור לכל שהעניין הפך לפתטי.

 

אז מר פרץ הנכבד,

תקשיב לי טוב טוב.

כבר הייתה לך הזדמנות להציג לראווה את הגוש שלך. כולנו כבר ראינו את הגוש הקטנטן והרופס שלך, ומה הוא מסוגל לעשות. איך להגיד את זה במילים עדינות?

לא התרשמנו.

נכתב על ידי , 3/3/2009 21:05  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,682
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוקטת עמדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוקטת עמדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)