לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תובנות


התובנות שלי על החיים.. ובכלל.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2009

האם ללכת אל הלא נודע בעיניים עצומות או לנסות להגיע אליו במאבק תמידי שעשוי להיכשל?


 

יש לי חברה, דתייה, שעומדת להתחתן עם בן זוגה ב-4 השנים האחרונות. כששאלתי אותה היא גילתה לי כי מעולם לא גרה איתו באותו בית.

"אז איך תדעי שאתם מסתדרים??" שאלתי בפליאה.

"לא תיהיה לנו ברירה- כל בעיה שתקום- נפתור ביחד כי כבר נהיה נשואים".

.

אני יודעת.

גם אני חשבתי ככה בהתחלה.

אבל בתום כמה דקות של הרהור בתיאוריה- נגלה בפניי לפתע הרעיון הפשוט-אך-גאוני שמאחוריה.

במקום לעבור לגור ביחד ואז לתהות "האם נסתדר? האם הזוגיות תשרוד?" ולהילחם- פשוט עוברים לגור ביחד ונלחמים. אין אלטרנטיבה נוחה של לקום וללכת. הבעיות הן אותן בעיות, אבל הן לא מגיעות עטופות בפחד מפני פרידה ולא מכילות בתוכן איומים של מזוודה ארוזה.

במקום להילחם אחד בשני- מאחדים כוחות ויוצאים להילחם בעולם. ביחד.

 

יש בזה משהו מקסים.

 


זוכרים את ניזאר חסן?

נו, ההוא שכתבתי עליו את הפוסט ההוא? אז באופן כה מפתיע- הוא לא פוטר.

 

מי שמופתע שירים את היד. כן.

בקיצור, רצה עצומה למי שמעוניין לחתום (להלן: המגניבים. כן, המגניבים חותמים. מה אתכם?)

http://imti.org.il/show_art.php?id=443

 

אני יודעת שעצומות לא מזיזות שום דבר לאף אחד, אבל אני חייבת להודות שאחרי שחתמתי כן חשתי דגדוג קל של הנאה בגוף. יש מצב שהכלב ליקק לי את הרגל, אבל עדיין- זה היה שווה את זה. יאללה, תחתמו פדלאות.

 

נכתב על ידי , 12/4/2009 20:32   בקטגוריות אהבה ויחסים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,682
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוקטת עמדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוקטת עמדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)