לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תובנות


התובנות שלי על החיים.. ובכלל.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2009

פירמידה של תפוחי אדמה


 

השכנה שלי הזמינה אותי ל"ריאיון עבודה".

 

הנורה האדומה הראשונה הייתה אמורה להידלק כבר אז- היא פגשה אותי ב-10 בבוקר, מטיילת עם הכלב אחרי שגירדתי את עצמי בקושי רב מהמיטה, בלי קפה, בלי חזיה, שיער סתור ועיניים טרוטות. בואו נגיד בעדינות- לא נראיתי באותו רגע כמו מישהי שמישהו עשוי לרצות להעסיק.

 

ובכל זאת היא קבעה איתי במשרדים בסינמה סיטי, ואני הגעתי בזמן- הפעם מדוגמת מכף רגל ועד ראש.

היא דווקא איחרה בשעה.

ישבתי וחיכיתי, מה יכולתי לעשות? בראשי כבר הסתובבו להן מחשבות על עבודת חלומותיי שמחכה רק לי במרחק המתנה של דקות מספר: עבודה בתור טועמת שוקולד + רכב + נסיעות לחו"ל + משכורת עתק + הוצאות מחיה (או לפחות רופא שיניים צמוד..). אני בטוחה שיש עבודות כאלה. לא?

 

לבסוף היא הגיעה עם בחור נוסף שהתברר אולי כאחד הבחורים המעצבנים שאי פעם פגשתי. הוא היה כולו עליז וקופצני ונראה כאילו נלקח היישר מערוץ הקניות מהתוכניות של 3 בלילה, כשהם באמת מרשים לעצמם להתפרע.

לא לקח לי הרבה זמן להבין שנפלתי בפח- הוזמנתי, בפעם השלישית בחיי, לקחת חלק במה שנקרא "פירמידה", או "שיווק רישתי".

כבר ניסו פעם לשכנע אותי למכור מגנטים, ואח"כ אומגה 3 וכעת המשימה הייתה- קרמים להעלמת קמטים.

בתיאום מושלם התיישבו שניהם מולי, מחייכים מאוזן עד אוזן ויורים עליי עובדות ומחמאות לסירוגין:

"הקרם הזה נוסה במעבדות מובילות בגרמניה והוכח כהצלחה מסחררת! לא שאת צריכה משהו נגד קמטים.. *קריצה*. אלפי אנשים משתמשים בו והחברה צומחת! בת כמה אמרת שאת? לאאאאא! חשבתי שאת בת 16! *קריצה*. זה עסק משתלם ומרוויח- אנשים עושים בו המון המון כסף! אנחנו בטוחים שבחורה כמוך תצליח פה בענק! אין עליך. אין. *פזילה קלה בעין ימין מרוב קריצות*".

בקיצור- טחנו לי את השכל ועשו לי שטיפת מוח במשך 3 שעות. התאים האפורים הבודדים שנותרו לי (מאז שצפיתי באח הגדול VIP) ביצעו התאבדות קבוצתית.

כעבור 3 השעות (שהרגישו לפחות כמו 37 שנים) הובהרה התמונה: אני נדרשת לשלם סכום התחלתי של 5,000 שקלים + התחייבות לעוד 440 שקלים מידי חודש.

ובתמורה.....

.

.

.

.

(אתם במתח?)

 

ובכן- כלום בעצם.

בתמורה לזה אני מקבלת את הזכות למכור את המוצרים שלהם לאנשים אחרים ולגייס עוד פראיירים כמוני שישלמו 5,000 שקל + 440 כל חודש בשביל למכור את המוצרים שלהם ולגייס עוד פראיירים כמוהם שישלמו 5,000 שקל + 440 כל חודש בשביל למכור את המוצרים שלהם ולגייס עוד פראיירים כמוהם שישלמו 5,000 שקל + 440 כל חודש בשביל למכור את המוצרים שלהם ולגייס עוד פראיירים כמוהם שישלמו 5,000 שקל + 440 כל חודש בשביל למכור את המוצרים שלהם ולגייס עוד פראיירים כמוהם שישלמו 5,000 שקל + 440 כל חודש בשביל למכור את המוצרים שלהם ולגייס עוד פראיירים כמוהם שישלמו 5,000 שקל + 440 כל חודש בשביל למכור את המוצרים שלהם ולגייס עוד פראיירים כמוהם שישלמו 5,000 שקל + 440 כל חודש בשביל למכור את המוצרים שלהם ולגייס עוד פראיירים כמוהם שישלמו 5,000 שקל + 440 כל חודש וכן הלאה...

 

על כל פראייר שאגייס אקבל בונוס +עמלה ממכירותיו, מה שמביא אותי למסקנה שהאדם היחיד שמרוויח כאן הוא בעל החברה- יעני האדם הנמצא בראש הפירמידה.

יעני הגאון שהפנים שפראיירים לא מתים.

למעשה, לא מדובר על חברה שמוכרת קרמים- זה רק התוצר לוואי. מדובר על חברה שסוחרת בבני אדם. כל אחד בתורו מקבל תפוח אדמה לוהט (שנקרא לו: הוצאה של 5,440 ₪) והוא חייב להעביר אותו הלאה כמה שיותר מהר, כי מידי חודש הוא הופך ללוהט יותר ב440 שקלים. אם הוא מצליח לזרוק על מספיק אנשים מספיק תפוחי אדמה לוהטים- ואך ורק אם אותם אנשים זורקים אותם הלאה באותה נמרצות- הרי שהוא באמת יכול להרוויח.

בקיצור-

כדי להרוויח כמה פרוטות אתה חייב להכיר הרבה חברים, שכולם יהיו פראיירים ושאתה תהיה חרא מספיק בשביל לנצל את זה.

 

לצערי,

אין לי הרבה חברים.

נכתב על ידי , 23/4/2009 12:53  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,682
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוקטת עמדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוקטת עמדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)