לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תובנות


התובנות שלי על החיים.. ובכלל.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

מחזור


*** בנים: זה עומד להיות פוסט שלם על מחזור. דמיינו נהרות של דם שיוצאים מה... כן כן. והתכווצויות של כאבים ומצב רוח לוחמני ו"בא לי שוקולד" ו"למה אתה לא אוהב אותי יותר?". בטוחים שאתם רוצים להמשיך בקריאה? ***

 

אוקיי.

היי בנות  עכשיו אנחנו לבד ואני יכולה לדבר על מה שבאמת רציתי (לא, זה לא מחזור, איככככככככככס):

חתונה

מילת ה-ח' האסורה שאף גבר לא מסוגל להתמודד איתה.

 

אני הולכת לעשות סקר קטן, ברשותכן.

מי שחושבת שהגיל האידיאלי לחתונה הוא מתחת ל-25 שתרים את היד. אוקיי.

עכשיו מי שחושבת שמעל 25. חשבתי ככה.

 

- ולגברת מהשורה השלישית שצעקה "זה לא תלוי בגיל אלא במציאת הגבר הנכון": סתמי ת'פה.

 

אז כמו שחשבתי- רובכן הצבעתן מעל 25. ואני שואלת את עצמי- למה?

אני חושבת שזה טרנד של השנים האחרונות- לרצות להתחתן בסביבות גיל ה-30 (כמובן שאני מתייחסת למגזר החילוני בלבד), ואני תוהה מדוע.

 

מה צריך לפני חתונה?

1. להתבגר, לסיים להשתנות. זה קורה אצל נשים בתחילת גיל העשרים, ואצל גברים קצת אחרי..

- ולבחורה מהשורה השלישית שצעקה שיש גברים בני 30 שמתנהגים כמו ילדים" זו פעם שניה, גברת. פעם שלישית את עפה מהבלוג.

 

2. להכיר מישהו מספיק טוב ומספיק זמן. הדגש על מספיק זמן כי יש כל מיני זוגות שמתחתנים אחרי חודש, כי הם "בטוחים שזה זה". בסופו של דבר כל מה שהם עושים זה לתרום לסטטיסטיקה של כל זוג שני מתגרש.

- ולזאת מהקהל שרק חשבה לצעוק "יש לי זוג חברים שהתחתן אחרי שעתיים והם מאוד מאושרים": שלא תחשבי על זה אפילו.

 

3. לגור עם מישהו. אין לכם מושג כמה זה שונה לצאת עם מישהו לעומת לגור עם מישהו, וזה לא משנה גם אם אתם נפגשים כל יום. רק בנוחות של ביתו-שלו הוא מרשה לעצמו לאוורר את כל המנהגים הגבריים הדוחים שטיפח במהלך שנות רווקותו, וזה משהו שחייבים לבדוק לפני החתונה.

 

4. להסתדר ביחד, להתאים. זה נשמע אלמנטרי אבל זה לא. פגשתי במספיק זוגות שהיו הפכים מושלמים וכל מה שהאחד רצה התנגש תמיד עם רצונותיו של השני.

- גברת, אם את עומדת לצעוק ש"הפכים משלימים זה את זה" נשבעת לך שאת חוטפת מכות.

 

5. על זה אולי חלקכן לא תסכימו: שהוא לא יהיה החבר הראשון שלך. זה עצוב אבל נכון- לא מתחתנים על החבר הראשון. במערכת היחסים הרצינית הראשונה עושים את כל הטעויות, וזה משאיר משקעים. לא תמיד יודעים איך להתנהל בזוג, לא תמיד יודעים מה נורמלי ומה לא ותמיד יש את הספקות ואת הרצון הזה להשוות למישהו אחר. אני לא מתכוונת רק בתחום המיני, אלא בכלל. צריך להיות לפחות עם 2 גברים שונים כדי להבין שהם כולם חארות ועם באגים רציניים, לפני שיהיה אפשר להשלים עם זה.

 

6. ואחרון אחרון חביב- פרט טכני פעוט- צריך שהגבר יציע נישואין. כאן נתקעתי, בנות. יש למישהי רעיונות?

(אמא כבר הציעה שאכנס להריון, אז הרעיון הזה נפסל. כל רעיון אחר יתקבל בברכה).

 


חפשו אותי בטוויטר.

נכתב על ידי , 10/6/2009 16:02  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,682
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוקטת עמדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוקטת עמדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)