לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תובנות


התובנות שלי על החיים.. ובכלל.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

אז נתקלתי לאחרונה בקבוצה "מעניינת" בFACEBOOK


זו קבוצה שנקראת:

PETA (People for the Eating of Tasty Animals)

 

 

שזה יעני על משקל PETA- People for the Ethical Treatment of Animals שקיימת כבר שנים ודואגת לזכויות בע"ח באשר הם.

 

אז קודם כל, קבלו ח"ח על השינוי המשעשע של משמעות המילה PETA. כבר אפשר לראות שאתם חבורה של אנשים מתוחכמים ומשעשעים עד מאוד.

ודבר שני, אל תתרגשו יותר מידי. זה היה בציניות.

 

אני לא אשקר.

אני לא צמחונית. לעיתים קורה שאני חוטאת בפרה או בתרנגול אקראי, ואני לא מתכוונת להתווכח עם אף אחד על הנכונות או ההומניות שבאכילת בשר. אני מאמינה שכל אחד רשאי לשים את הגבול שלו איפה שהוא (והמצפון שלו) רואים לנכון. כל עוד זה בגבול הטעם הטוב.

ועל טעם טוב אני דווקא אשמח להתווכח :)

 

אבל מה שבעיקר זעזע אותי בקבוצה ההיא בFACEBOOK (אגב שלא יהיה לכם ספק- אני לא חברה בה) זה בחור שאת שמו אני לא רוצה להזכיר,  שיש לו מן סטייה מוזרה להצטלם ליד חיות מתות.

מתברר שהבחור הוא סוג-של Peasant (נו, 'סתכלו במילון) שאוהב במיוחד לצוד כל מיני חיות על מנת לפצות על האין-אונות שלו ואיבר מינו הקטנטן.

כנראה שאף אחד מעולם לא הסביר לו (נו, מלמדים את זה בתיכון והוא פרש הרבה לפני על מנת ללכת בעקבות אביו ולהפוך לאיכר-חסר-שיניים-והשכלה. גאוות המשפחה) שניתן לפתור את הבעיה הקטנה שלו בעזרת כדורים, ואין צורך בהכרח לצאת למסע הרג של חיות חפות מפשע. חוץ מזה שעוף אפשר גם לקנות בסופר.

 

בכלל, אני נגד ציד.

אני חושבת שיש הבדל עצום בין גידול בקר במיוחד למטרות מאכל, לבין ציד של חיות בטבע- מה שמערער את האיזון האקולוגי ופוגע בהרבה יותר מסתם אותו צבי/ארנבת.

בכלל, אני לא מבינה למה אנשים מתייחסים לציד כאל "ספורט".

בד"כ לספורט יש קונוטציות חיוביות של בריאות הגוף והנפש. במקרה זה אין ספק שהצייד אינו בריא בנפשו (להרוג יצורים חסרי אונים שלא פגעו באיש למטרות שעשוע נשמע לכם שפוי? לי זה נשמע קצת נאצי), וממש לא נראה לי שלירות בחיה ואז לשלוח את הכלב שלך להביא אותה מועיל במשהו לסיבולת לב-ריאה.

אז ספורט זה לא.

 

ואתם יודעים מה? זה גם לא נראה לי כל כך קשה.

כלומר, בינינו- אז הרגת איזה ארנב קטן. נו אז מה? אתה באמת חושב שזה מרשים? מה, הסתובבת שעות ביער.. נאבקת בצמא וברעב.. בעצים ששרטו את עורך- עד שמצאת אותו! הקרב היה עקוב מדם- הארנב הקטלני סירב לוותר. הוא התנפל עליך ושניכם התגלגלתם על האדמה, נאבקים. הוא נעץ בך את שיניו ואתה חשבת שזה הסוף, אבל אז מצאת בעצמך כוח שלא ידעת שהיה חבוי בך כל הזמן הזה! תפסת את הארנב בצוואר, ובכוחותיך האחרונים ניפצת את מפרקתו. השקט חזר אל היער.

:) :) :) :) :)

נו, באמת.

 

בסך הכל מצאת חור של מחילה ושמת מלכודת. חזרת למחרת והנה ארנב מת. די נו, זה כולה ארנב. ילדים קטנים הורגים כאלה בפינות חי מידי יום! ממש כמו לקחת סוכרייה מתינוק.

וגם צבי או ברווז לא עושים עליי רושם, אני אגיד לך את האמת. אז אתה יודע לצלוף ויש לך רובה. מה יש לצבי בשביל להפוך את זה לקרב הוגן? זנב?

אני אומרת-

אתם רוצים להרגיש גברים?

 

א. תעשו הגדלה. ברצינות- יש היום אחלה ניתוחים במחירים ממש זולים (אני יכולה להעביר לכם את מאות מיילי-הספאם שאני מקבלת מידי יום בנושא!)

 

ב. סעו לאפריקה, לספארי (נו זה לא כמו ההוא ברמת גן- אני מדברת על הדבר האמיתי), מצאו לכם אריה/טיגריס/דוב, ונסו לצוד אותם בלי כלי נשק! בעזרת הידיים בלבד! (טוב נו, מותר גם שיניים).

אם הצלחתם- תצלמו ותשלחו אליי, אני אתרגש עד-בלי-סוף ואכריז עליכם רשמית, פה בבלוג שלי, כגברים.

ואם לא הצלחתם...

 

ובכן, זה לא הפסד גדול, לא?


 

 

**מי שצד דוב בידיים ועדיין לא מרגיש גבר-  שייכנס לכאן

(ותודה לבונבון על הרעיון!)

 

נכתב על ידי , 30/1/2008 15:14   בקטגוריות טמטום אינסופי, שחרור קיטור  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,682
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוקטת עמדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוקטת עמדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)