לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תובנות


התובנות שלי על החיים.. ובכלל.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

6 מיליון גולשים כבר צפו ונהנו, ואתם?


אחד הקטעים היום מצחיקים שראיתי לאחרונה בYouTube שייך לקומיקאית היהודייה שרה סילברמן,

שלאחר 5 שנים של זוגיות עם מנחה תוכניות הלילה ג'ימי קימל החליטה לגלות לו משהו, שהוא כנראה לא ידע עליה:

 

 **

 

(הזהרה! השיר קליט ביותר, ולאחר 4-5 צפיות בקליפ כבר לא ניתן להוציאו מהראש, מה שעלול להוות בעיה אם בארוחת יום שישי עם המשפחה אתם מתחילים לזמזם את הפיזמון..)

 

 ** מי שלא מכיר את תוכניתו של ג'ימי קימל בוודאי לא הבין את הבדיחה של מאט דיימון בסוף הקליפ, כשהוא אומר שנגמר הזמן. אז הנה ההסבר לבדיחה :)

 

זה היה יחסית מזמן.

הסיבה שאני חושפת אתכם לתכנים הלא-חינוכיים הללו, היא שלאחרונה החליט ג'ימי קימל לא להישאר חייב :)

 

 

נראה מי יצליח לזהות הכי הרבה פרצופים מוכרים בקליפ :)

 

 

נו, לפעמים צריך גם לחייך ולצחוק. אל תעשו לי פרצופים- ביום ראשון אני כבר אחזור להיות מרירה כהרגלי :)

 

שבת שלום.

נכתב על ידי , 29/2/2008 17:28   בקטגוריות אהבה ויחסים, אינטרנט, אופטימי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,682
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוקטת עמדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוקטת עמדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)