לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תובנות


התובנות שלי על החיים.. ובכלל.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

"הבשורה למעשנים יוצאת מרעננה!!"


אז התגלגל לידיי גיליון של "העיר צומת השרון"

 

שלמי שלא מכיר- זה מקומון של איזור השרון שמחולק חינם בקיוסקים לקראת סופי שבוע.

כבר מהשער היה ברור לי שלא אוהב מה שאמצא בפנים-

על השער התנוססה תמונה של יד אוחזת בסיגריה, ומתחתיה הכותרת הכה-משעשעת-כה-מתוחכמת: "יש עשן ויש גם אש".

לאחרונה, מאז שיצא אותו חוק עישון מדובר, אני רגילה לקרוא כתבות מתבייכנות של מעשנים שנשמעים ממש כמו ילדים קטנים שלקחו להם את הצעצוע.. באמת, התבייכנות לשמה. החל מדנה "יש לזה טעם של מטהר אויר" ספקטור וכלה בקרין ארד ועוד מיני אושיות תל אביביות רדודות שמעלתן הגדולה ביותר היא יכולתן למרוח מחשבה אקראית שעוברת להן בראש על פני טור שבועי קבוע.

אני חייבת להודות שזה כמעט משעשע אותי לקרוא את ההתבכיינות הנ"ל ולהרגיש, ממש לשם שינוי, שאני בצד המנצח. ואני לחלוטין מסרבת לרחם על אותן אושיות-נעליים מזדמנות שהצרות הכי גדולות שלהן בחיים זה שהן נאלצות לעשן בפינות עישון מיוחדות, או- רחמנא לצלן- מחוץ למקום הבילוי.

 

אבל הפעם נראה שהכתבה הייתה שונה. כבר מכותרת המשנה הבנתי שהכתבה לא תגרום לי לתחושת הסיפוק המוכרת והשמחה לאיד: "מאזור השרון יוצאת הבשורה למעשנים: בכניסה לפאב הסוטרא חותמים הבליינים בשמחה על הצהרה, ולפיה ידוע להם כי במקום מעשנים, וכי הסיגריות מזיקות לבריאות. ובפנים: חגיגה".

קודם כל עליי לציין כי עיתוי הכתבה הוא כמעט קוסמי – לפני שבוע בדיוק ביקרתי בפאב הסוטרא ברעננה, ולא על מנת להיכנס אליו- אלא דווקא על מנת לצלם את אותו השלט המדובר בכניסה- זה שמכריז שחור על גבי לבן שהפאב מצפצף על החוק. עם התמונה הזאת פניתי לכל מיני עמותות כגון "לנשום", "אויר נקי" והאגודה למלחמה בסרטן וביררתי את ההליכים להגשת תביעה בנושא.

כמובן שבכל עמותה אליה פניתי שמחו לאשש את חשדותיי- שלט או לא שלט- חוק העישון חל על כולם ולכן זה רק עניין של זמן עד שמישהו יעשה רווח נקי של כמה אלפי שקלים בתביעת המקום. תליית השלט המכריז על עישון בכניסה לפאב משולה לתליית שלט המכריז כי בתוך הפאב רוצחים ואונסים- האם ההכרה במעשים אלה הופכת אותם לחוקיים?

 

אולם, נראה כי העובדות לא בלבלו את מר רועי הדרי, מחבר הכתבה. בעודו מפאר ומהלל את המקום (אגב, זה נשמע כמעט כאילו הסוטרא שילמו לו על הכתבה..) הוא הצליח לשכנע את עצמו שהנה נמצא הפיתרון למעשנים שרוצים להישאר שומרי חוק, ובעת ובעונה אחת להמשיך להרעיל את סביבתם כמה שיותר.

 

"אבל חוץ מקסם הפשטות וסיפורי המיתולוגיה (זה יפה שאתה לא נסחף, רועי. ה.ע.), מצא המקום שיטה למשיכה לקוחות חדשים, שמאז החוק למניעת עישון במקומות ציבוריים לא ידעו איפה אפשר, לכל הרוחות, להעביר ערב בפאב עם סיגריה (אני יודעת שאתה מדבר, אבל כל מה שאני שומעת זה "אוי אוי אוי!! לקחו לי!! הרסו לי!! וואההההה". ה.ע.). השיטה פשוטה: בסוטרא מותר לעשן"

 

אז זהו, רועי ידידי, שלא.

אילולא עשן הסיגריות שבוודאי השחית חלקים ניכרים ממוחך הקטנטן, בוודאי היית עולה על נקודה חשובה בדמוקרטיה הישראלית: החוקים חלים על כולם. כן כן, אני רצינית. לא עובדת עליך. בחיי.

אפילו על הHoly סוטרא, המיתולוגית, הקסמית, ה... איך עוד כינית אותה שם בכתבה..?

 

"נראה כי בסוטרא מצאו את הנוסחה לתיקון העיוות בחוק החדש (וואללה, הם מצאו דרך לחוקק חוקים שיהיו קבילים בישראל?? וואו!! מגניב!! חשבתי שהכנסת היא הרשות המחוקקת.. כנראה הרבה השתנה מאז הפעם האחרונה שהייתי בסוטרא. ה.ע.), שגרם למצב בו האפליה רק חצתה את הכביש, הפעם מציבור הלא מעשנים לציבור המעשנים (שימו לב! לפחות הוא מודה שעד היום הייתה אפליה כנגד הלא מעשנים! מצד שני, זה לא מונע ממנו לערוג לאותה אפליה לאורך כל הכתבה. נבלה. ה.ע.). החתימה על ההצהרה בכניסה לסוטרא יוצרת מצב בו הבחירה אם להיחשף לעשן או לא, נשארת בידי הלקוח ובאחריותו (והבחירה לעבור על החוק בכל מקרה- בידיי בעלי הפאב. ה.ע.), ובינתיים נראה שכולם מרוצים"

 

אני מאמינה שמי שיהיה הכי מרוצה הוא זה שיגרוף את הרווחים מהמצב המגוחך הזה- וזה יהיה האיש שירים ראשון את הכפפה ויתבע את המקום. לעזאזל, אולי זו אפילו תהיה אני!

 

והמשפט האהוב עליי ביותר בכתבה: "בסוטרא הגיעו למסקנה הנכונה שלאנשים יש הזכות לוותר על זכותם, אם הם עושים זאת באופן מודע ומרצונם החופשי".

 

קשה לי אפילו לנסח משפט שיענה ביעילות לכזה גיבוב של שטויות.. איפה להתחיל בכלל? אולי בהמלצה למר הדרי לחזור אחורה, ללימודי האזרחות בתיכון? להיזכר בכמה עובדות חשובות לגבי "חוקים" ו"וויתור על זכויות"?

 

האמתי, אני לא רואה טעם להתאמץ. למה לטרוח? אני מציעה למר הדרי להנות כמה שהוא יכול מה"חוק עוקף חוק" של הסוטרא, כי זה רק עניין של זמן עד שמישהו יתבע את המקום ויאלץ אותו לשלם קנס מאוד גבוה. הו כן.. אני כבר מחכה לקרוא על זה בעיתון.. ואז אקבל את תחושת הסיפוק והשמחה לאיד שנגזלה ממני בכתבה זו :)

 

השלט בכניסה לסוטרא

(השלט בכניסה לסוטרא כפי שצולם על ידי לפני שבוע)

 

 ==============================================================

 

וכעת לפינת: "כל הכבוד... יא זבל" – פינה קומית חדשה שתופיע מידי... פעם כשיתחשק לי, ותחלק פרסים למי שמגיע להם באמת. והשבוע:

 

* פרס הבריטני ספירס הלאומית – מוענק ל.... נינט!! וזה הזמן לאחל לה "תתחדשי" על התספורת, ועל השדרוג מ"סתם בחורה שלא ברור ממה היא התפרסמה, כי זמרת היא לא... אהה, וגם שחקנית היא לא"

ל"White Trash שאיבדה לחלוטין את שפיות דעתה". בואו נקווה שהיא לא תלך עד הסוף אחרי אלילתה ותנסה להתרבות. אלוהים יודע שהעם היהודי סבל מספיק.

 

* פרס הצביעות- מוענק ל.... נינט!! לא ייאמן!! יש פה זכייה כפולה!! מה שזיכה אותה בפרס זה היא העובדה שלאחר שהיחצ"נית שלה טרחה להתקשר לכל כלי תקשורת אפשרי ברדיוס של 1,000 ק"מ (כן, זה כולל גם את אל ג'זירה) ולהזמין את כולם ל"צילומי התספורת של נינט", נינט בעצמה אמרה בריאיון לערוץ 2 שהיא לא מבינה על מה כל המהומה, כולה שיער. רק היה חסר שתגיד שהיא בכלל לא מבינה איך כולם גילו שהיא הולכת להסתפר, כי היא לא גילתה לאף אחד.. ואיך בכלל הם הצליחו לגלות היכן זה יתרחש? ממש מוזר!

 

* פרס הקריאטיביות חסרת הטקט של השנה- מוענקת ל... יוצרי הפרומו של "עבודה ערבית"! וזה לגמרי מגיע להם :) הם יצרו פרומו שהצליח לפגוע בכל שכבות האוכלוסיה, ללא הבדל דת, גזע או מין. וזה עבד כך: באמצע הפסקת פרסומות פתאום מתפרץ לשידור מה שנראה כמו מבזק מיוחד. רואים מסחרית לבנה נוסעת, למטה רצות שורות מבזקים והקריין אומר: "זה עתה הגיעה אלינו ידיעה על ככל הנראה חטיפה של אזרח יהודי על ידי מחבלים" > (נו זה לא באמת ציטוט מדויק כי אני לא זוכרת את הטקסט מילה במילה- אבל זו המשמעות הברורה והחד משמעית של מה שהקריין אומר). המצלמה מתקרבת לחלון של המסחרית ובפנים רואים את... מריאנו!! אחחחחחחחחחחח איזו הקלה! כל הצופים שעד עכשיו עצרו את נשימתם בדאגה היסטרית לנוכח הדיווח הכה מוכר, לצערנו, במדינת ישראל- מבינים שעבדו עליהם.. אין חטיפה באמת!! איזה צחוקים! זה הכל פרומו לסדרה ישראלית מקורית.. אויש, איך הצלחתם לעבוד עלינו?? ממש האמנו שמחבלים חטפו שוב יהודי!! אוף, איזה צחוקים. באמת אחלה פרומו. אתם יודעים מי בוודאי אהבו את הפרומו אפילו יותר מהאזרח הממוצע? 3 משפחות בישראל: משפחת שליט, משפחת רגב ומשפחת גולדווסר. כל הכבוד!

 

* פרס הפדופיליה למתקדמים- מוענקת ל... יוצרי הפרסומת למגבונים לחים לתינוקות של Huggies!! מדובר בפרסומת שגובלת בפורנוגרפיית-קטינים. אנו עדים לחבורת תינוקות, עירומים כביום היוולדם, שמסתובבים להם באיזה אחו ירוק להנאתם. כעת הקריין מדבר על טוסיק נקי של תינוק, ואנו מקבלים זום מטורף של ישבן אמיתי של תינוק, ופתאום מטלית וירטואלית עוברת עליו ומדגימה לנו בדיוק כיצד תחת של תינוק נשאר נקי! ואז- כל התינוקות במעגל, תחתיהם העגולים והלבנבנים מופנים כלפי חוץ, והמצלמה קולטת את כולם. את כל התחתים, כלומר- לא את כל התינוקות. הפרסומת נגמרת ופתאום אתה קולט שהרגע צפית ב30 שניות של פורנו תינוקות רך: ישבן אחר ישבן, זום לא הגיוני אחר משנהו. ולשם מה?! ללא ספק כולנו יודעים איך "פועל" מגבון לח ולאיזה איזור הוא משמש אצל תינוקות. האם כל העירום הזה באמת מוצדק??

נכתב על ידי , 24/12/2007 18:17   בקטגוריות עישון, טמטום אינסופי, הישראלי המכוער. מאוד מכוער., שחרור קיטור, ביקורת  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הנה משהו שספק משעשע אותי וספק לא:


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3466266,00.html

בכתבה מסופר (לעצלנים בינינו שלא פתחו את הלינק.. תתביישו לכם!) שהאגודה למלחמה בסרטן מפרסמת באתר שלה טופס שבו אפשר לדווח (או "להלשין", אם אתם ממש רוצים להשתמש בביטויים מכיתה ד') על בתי עסק שעוברים על החוק בכך שהם מאפשרים עישון.

 

האמתי שעוד לפני שהתפרסמה הכתבה התכוונתי לכתוב פוסט בנושא עישון, ורק חיכיתי להזדמנות המתאימה (בדיוק סיימתי לתקן את הנזק מבקבוקי התבערה של הפמיניסטיות. עכשיו הבית שלי מוכן לקבל את רימוני ההלם של המעשנים).

לפני הכל חשוב לי לומר שאני לחלוטין מעודדת עישון.  אני אומרת את הדבר הבא:

אתה מעשן? אוקיי. מה זה אומר עליך? א) שאתה מסריח ממש. ב) שאתה גורם למחלות קשות לעצמך (אבל למי אכפת מזה) ולכל מי שאתה מעשן לידו. ג) ביום מן הימים (כשתהיה בן 35 ככה) אתה תעלה הרבה מאוד כסף למדינה כשתצטרך תרופות רבות ויקרות, כימותרפיה והשתלת ריאות.

** הפוסט נכתב אמנם בלשון זכר אך פונה גם למסריחות כאחד.

בקיצור,

אני אומרת- תעשן כמה שיותר. מצידי 3 קופסאות ביום. בכלל- תעשן כ-ל הזמן, בלי הפסקה, תוך כדי עבודה, תוך כדי אוכל, תוך כדי שינה. כי ככה, מסריח יקר, אנחנו ניפטר ממך הרבה יותר מהר!

ברצינות, אני לא צוחקת. אני לגמרי מעודדת אנשים מעשנים לעשן כמה שיותר, אני ממש נהנית (קצת בצורה סדיסטית) לראות אתכם שואפים עמוק עמוק לתוך הריאות ומערכת הדם שלכם את כל 4,000 הכימיקלים הרעילים, ביניהם פורמלין (חומר שמשמש לשימור גופות בין היתר), אצטון (מסיר לק), קדמיום (חומר למילוי סוללות) ובנזן (מדביר חרקים).

ככל שתעשנו יותר- תמותו יותר- אני לא אצטרך לסבול את העישון הפאסיבי שלכם יותר! זו משוואה פשוטה.

 

בכלל,

אני חושבת שכל בן אדם מעשן באשר הוא הוא דפוק במידה מסוימת. לא אכפת לי מה כולכם תגידו (או תרססו לי על הקיר של הבית בימים הקרובים)- בן אדם שמניח לחתיכת נייר מגולגלת עם עלים בפנים לשלוט לחלוטין בכל אספקט בחייו- מעבר להיותו טיפש, תלותי ומסכן- יש בו גם משהו דפוק.

הרי למה אנשים מתחילים לעשן?

עזבו את ה"עכשיו", שאתם כבר מכורים. אני יכולה להבין למה עכשיו אתם צריכים את הסיגריה (לא, אתם לא "רוצים" אותה.. אתם צריכים אותה. אבל ניסיון נחמד :). אבל למה להתחיל בכלל?

מבין כל הסיבות שאני שמעתי אי פעם לתופעה: דאווין, לחץ חברתי, משפחה מעשנת, סתם רצון לנסות וכו' וכו' – יש רק תשובה אחת נכונה. אתם חושבים שאתם מא-גניבים :)

** אני ממש מתנצלת על כל הסמיילים האלה שנדחפים לי בצורה בלתי נשלטת בין השורות. באמת לא נעים לי להוסיף סמיילי כשאני כותבת על סופכם הקרב ובא, אבל אין לכם מושג כמה הנושא הזה משעשע אותי... זה לא ייאמן איך היצור שאמור להיות עליון של שאר החיות מבחינת יכולת חשיבה, שיקול דעת והחלטה- יכול להיות כל כך טיפש!! :)

 

אז קודם כל בוא נבהיר משהו, אוקיי?

(אתם יושבים?)

אתם לא.

כלומר, אתם לא מא-גניבים. באמת נו, נשבעת.

אתם פשוט לא.

אני יודעת שאתם חושבים שאתם כן, אוחזים לכם בנונשלנטיות בסיגריה, מצמצמים עיניים, שואפים את העשן, מרימים את הראש באלכסון בתנוחה סקסית להחריד (?!?) ומוציאים את העשן מהפה. חושבים לעצמכם.. "אוף, אני כה סקסי! הו כן, אני נוטף סקסיות, והסקסיות פשוט נשפכת ממני. סקסי שכמוני!".

אבל אתם לא. יותר מכל אתם מסריחים, גם אם אתם לא מודעים לזה.

מכירים את זה שיש אנשים שגרים ליד לול או רפת, והסירחון שם מטורף ופשוט לא ברור איך בני אדם חיים בסירחון הזה כל חייהם? אז מתברר שהם מתרגלים לריח. ואיך זה קשור לנושא? כי אם בני אדם לא היו מתרגלים לסירחון – אף אחד, אבל אף אחד- לא היה מעשן.

חוץ מזה, זה גם לא טעים. כאילו, ברצינות. 'סתכלו לי בעיניים. זוכרים את הסיגריה הראשונה? נכון שזה היה ממש כמו לשאוף עשן של ל"ג בעומר כשהרוח פתאום משנה כיוון ומעיפה הכל עליך? נכון שזה גרם לכם להשתעל ולגרון שלכם להתייבש בטירוף? ואז מה עשיתם..?  – הדלקתם עוד אחת :)

(נו אני כבר התנצלתי על הסמיילים, אבל אתם חייבים להודות שאם זה לא היה כל כך מצחיק- זה כבר היה ממש עצוב).

ואז נהייתם עבדים. באמת עבדים- של חברות הטבק. אתם לא יכולים להפסיק, גם אם ממש תרצו.

וזה כבר אומר שמשהו דפוק אצלכם, כי אם מישהו היה כובל אותי בשרשראות (ועוד למשהו כל כך מטומטם) כמו שאתם כבולים לסיגריה- אני ישר הייתי נאבקת להשתחרר, לתפוס שליטה על חיי.

לא יודעת, אולי זה פאק שלי שאני אוהבת שהשליטה על חיי היא בידיי ולא בידי חפצים דוממים.

כל עוד אתם בסדר עם זה- כמו שאמרתי כבר קודם- אני מעודדת. אני אפילו מוכנה לממן לכם כמה חפיסות סיגריות שתצליחו לעשן, רק שתעשנו ותעשנו עד שתתפגרו :)

אההה ואגב, אתם קולטים בכלל כמה כסף אתם משלמים על השרשראות האלה שלכם?? פעם אחרונה שבדקתי, קופסת סיגריות עלתה איזה 15 שקל, לא? נגיד אתם מעשנים אחת ליום (ותעברו מיד ל3 לפחות!!!), זה יוצא לחודש... רגע... בעצם למה לי לטרוח לחשב? הכל נמצא פה:

 

http://www.quitsmoking.co.il/cost.asp (זה לא ניסיון לפרסומת, פשוט חיפשתי בגוגל ומצאתי את האתר ולא היה לי כוח לחשב לבד ושם זה כבר מסודר ממש יפה בטבלאות.. אז פשוט 'סתכלו שם).

 

רק תתעלמו מהכותרת של ה"הפסקת עישון". אני ממש נגד לנסות להפסיק לעשן.. כלומר, זה גם ככה לא יעבוד, אז אני באמת מעדיפה את האופציה שתעשנו למוות. זה יותר מהיר.

אהההה ודבר אחרון באמת- וזה אולי הדבר היחיד שבאמת מעצבן אותי בכם המעשנים. תשמעו, עד עכשיו הייתי למענכם, עודדתי אתכם לעשן, הסכמתי לקנות לכם סיגריות- הכל. אבל זה עובר כל גבול! משום מה, לפעמים אתם מתבלבלים (בטח זה מרוב אצטון במוח) וחושבים שאתם הנורמאלים ואנחנו (=הלא מעשנים למי שעוד לא הבין) המוזרים. או בעצם אפילו יותר טוב- אנחנו החנונים ואתם המא-גניבים :)

אז קודם כל,

אתם לא. ברצינות.

כלומר, אתם לא מא-גניבים. באמת נו, נשבעת.

אתם פשוט לא.

(מתישהו זה יעבור את מחסום הפורמלין וייכנס לכם לראש)

הסיבה שמלכתחילה שמתי את הלינק הראשון של הכתבה מYNET היא דווקא לא הכתבה עצמה (למרות שזו הזדמנות מצוינת לתבוע מאות מקומות בילוי ולעשות מיליונים!! מואה- הא הא!), אלא התגובות לכתבה. וברשותכם, הייתי רוצה לצטט אחד (תגובה מס' 30) ששיעשע/עיצבן (עוד לא החלטתי איזה מהשניים) אותי במיוחד:

בחור בשם "חצופים" כותב: (אגב, שם יפה חבוב)

"

חוצפה והפקרות, לא ייתכן שלא יהיה מקום למעשנים

עם כל הכבוד ללא מעשנים שזו זכותם המלאה לא יתכן שלא יהיו מקומות למעשנים בלבד, המעשנים הם לא מצורעים ורוצים לעשן ולהנות מהחיים במקומות בילוי למעשנים בלבד, האם הקמתם בארץ דיקטטורה שתאסור על ציבור ענק לעשן ??? אין סקטור בציבור שאנשים נמנעים מעישון החל מרופאים בבי"ח וכלה בחברי כנסת. הפכנו להיות מדינה מטורפת ומופקרת. אני קורא לציבור המעשנים למרוד בחוק זה ולכל החברה הצעירים אל תצאו לצבא עד שתקבלו אישור בכתב על היתר עישון. אם אנחנו מוקצים בגלל אישור אין צורך שנתרום ונתנדב למדינה במאום.

"

(סימנתי את החלקים שהכי מצאו חן בעיני :) )

אז קודם כל, חצופים יקר, הרשה לי לברך אותך. אתה באמת ובתמים הוכחת בפסקה קצרה אחת את מה שאני מנסה להבהיר פה כבר פוסט שלם! (אני לא אגלה לך מה זה, נראה אם תגלה לבד!)

דבר שני,

הרשה לי לחלוק עליך. אתם כן מצורעים. אמנם אתם לא חולים בצרעת עצמה, אבל שים לב לדימיון:

(וקבל ציטוט מויקיפדיה לגבי צרעת ומצורעים בכלל)

" לאורך ההיסטוריה צרעת הייתה מחלה אשר עוררה פחד ורתיעה גדולים, זאת כיוון שגרמה לעיוותים בגוף ולנכות, הייתה חשוכת מרפא והאמונה העממית הייתה כי מדובר במחלה מדבקת ביותר"

אז מה היה לנו?

סיגריות:

- גורם לעיוותים בגוף ולנכות – כן. למרות שפחות עיוותים חיצוניים ויותר פנימיים. ריאות מזופתות, דם יותר צמיגי, עור עם כתמים בצבע צהוב-חום (סקסי!), ציפורניים צהובות, עור סדוק, מחלות לב וכלי-דם ומחלות סרטן שונות, כמו סרטן הריאות, הפה, הגרון, הוושט, הקיבה, הלבלב ושלפוחית השתן. אצל גברים הוא גורם לאימפוטנטיות (מא-גניב) ואצל נשים לחוסר פיריון ואי סדירות במחזור.

- חשוכת מרפא – כן. עד היום לא מצאו תרופה שתאפשר חיים ארוכים ומאושרים + סיגריות. ומיותר לציין שאין היום תרופה יעילה לסוגי הסרטן הרבים, השונים והכה מגוונים שאתם עשויים ללקות בהם.

- מחלה מדבקת ביותר- כן. כי מה לעשות? בזמן שאתם מרעילים את עצמכם, אתם מרעילים גם את כל מי שסביבכם. זה בטח לא מזיז לכם כשמדובר בזרים, אבל מה עם המשפחה? הילדים שלכם? בכלל, עישון בזמן היריון גורם להולדת תינוק בעל תסמיני גמילה מניקוטין. איזו דרך נפלאה להגיע לעולם!

 

אהההה וחצופים, אתה לא חושב שמעט נסחפת..? אולי רק קצת קצת? טיפל'ה? "דיקטטורה", "מדינה מטורפת ומופקרת", "למרוד בחוק", "אל תצאו (אגב המילה היא "תתגייסו", יא מאגניב) לצבא". בכלל זה משעשע שמדינה שכל כך מחקה את ארה"ב כמו ישראל מתייחסת לנושא הזה בצורה כל כך שונה מאשר שם! אתה ידעת, חצופים, שבארה"ב אסור לעשן ב-ש-ו-ם מקום ציבורי? ואתה יודע מה? יש שם עכשיו חוקים חדשים שמנסים להכניס (ובחלק מהמדינות כבר נכנסו) שאסור לעשן בתוך בארים!! טירוף, לא?? מדינת הפקרות!!!!! כאוס!!! צאו לרחובות!!!! תמרדו בחוק!! תשרפו צבא!! (אני עושה את זה טוב..? אני לא כל כך טובה בכל הקטע הזה של התלהמות..).

 

ודבר אחרון בהחלט בנושא זה.

האנשים בעולם תמיד התחלקו יחסית בצורה ברורה ל2 חלקים: האנשים ה"מא-גניבים", אלה שבתיכון מבריזים משיעורים, יוצאים עם הבלונדה-חסרת-החזייה של הכיתה, יפי הבלורית וחסרי תעודת הבגרות שילמדו במכללה (אם להורים שלהם יהיה כסף) ויגדלו להיות נהגי מלגזות (נו מה לעשות, גם כאלה צריך, אחרת מי יסיע את המלגזה ממקום למקום?) והאנשים ה"מרובעים", החנונים שמקבלים 100 בכל מבחן, אלה שיש להם תחביבים אמיתיים שהם לא רביצה על חוף הים, אלה שמבינים במחשבים, אלה שיגדלו ויתקבלו לאוניברסיטה, יוציאו תארים בתחומי המדע, המחקר, המחשבים. חלקם יגדלו להיות ביל גייטס, והשאר- סתם יזכו בפרס נובל.

אתם (המעשנים) אומרים עלינו שאנחנו חנונים? אז אני אומרת- תודה :)

 

** מי שרוצה לקרוא עוד קצת יכול להסתכל כאן:

http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3092988,00.html

או סתם לחפש בגוגל, זה לא שחסר חומר בנושא :)

נכתב על ידי , 26/11/2007 18:18   בקטגוריות עישון, פסימי, שחרור קיטור, טמטום אינסופי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



20,682
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוקטת עמדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוקטת עמדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)