לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Vayamos lejos mi amor, lejos de aca

Avatarכינוי:  Barbunia ^^

בת: 31

ICQ: 235814033 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

שרי פלייש.


כן, אני יודעת שלא עידכנתי איזה 17 שנה

אבל..הרגשתי צורך לעשות איזה משהו טוב למישהי.

הפוסט הזה מוקדש לשרי, חברה מאוד מאוד טובה שלי.

אתמול היא כתבה עליי פוסט שממש ריגש אותי, ועכשיו אני רוצה לכתוב לה בחזרה, לא כי אני חייבת, כי אני רוצה.

אולי הגיע הזמן באמת להראות לה כמה היא חשובה.

 

אז מאיפה להתחיל? לפני שנתיים? כשרק הכרנו? אני זוכרת שתמיד ניסיתי לעזור לך בעניין אחד, ומאז כבר התחלנו לדבר על נושאים אחרים, אז כבר התחילה האהבה שלי לרן :)

ואת? את תמיד היית שם בשבילי. אני לא יודעת איך לתאר לך כמה את עשית, כמה תרמת.

תמיד ידעת להגיד את המילה הנכונה, תמיד כשויתרתי, את היית שם.

ולמרות כל העצבים שלי וכל הקריזות שלי, [שרובם הוצאתי עלייך] תמיד ידעת לעצור, לתת לי להירגע. הכל כמו שצריך בזמן הנכון.

 

התקופה הכי טובה שלנו הייתה במודיעין, זוכרת? כשהלכנו לשם וחיכית שעות בשבילי, רק בשביל איזה תמונה מסכנה.

באותו יום לא פגשתי את רן, אבל היה לי כל כך כיף איתך שזה פשוט לא היה איכפת..

 

וגם כשנשברתי, מהחברות, מהמשפחה, תמיד את הבנת אותי. ואת עדיין מבינה.

ידעת לנתח כל דבר בצורה שאני אפילו לא הייתי מסוגלת, ידעת לנתח את הרגשות שלי והמצב שלי כמו שאף אחד אחר לא יכל.

 

קשה לי להסביר את החיבור הזה, זה משהו באמת מיוחד. החברות שלנו באמת מיוחדת, ואמיתית.

ובזמן האחרון, אנשים קצת מפקפקים בחברות שלנו, אבל את יודעת טוב מאוד איך להתנהג ואיך להגיב לשטויות האלה.

רציתי להגיד לך שאני אוהבת אותך מאוד מאוד, לא משנה מה. ושאת חשובה לי הכי בעולם, ועושה לי טוב לכתוב את הפוסט הזה כי לא חושבת שאני טיפוס שמראה לאנשים אהבה או משהו כזה, אז זה הזמן להוכיח לך להראות מה המשמעות שלך בחיים שלי.

רציתי להגיד שאני תמיד פה בשבילך, וקשה לי אפילו להביע במילים את ההערכה שלי אלייך, עזבי בתור חברה, בתור בנאדם בכלל.

 

שתדעי, שלא משנה מה, אני תמיד פה בשבילך.

כי אף אחד לא עשה את מה שאת עשית בשבילי, את ידעת לא רק לדבר, אלא גם באמת לבצע.

ושתדעי שאני בחיים לא אשכח את זה.

 

עכשיו אני ואת, בוא נגיד..בתקופה לא הכי מי יודע מה שלנו, אבל אני מאמינה שזה יחזור למה שזה היה, הקשר שלנו מספיק חזק בשביל זה.

תדעי שאני סומכת עלייך בכל דבר, ויש דברים שאני יכולה להגיד לך סתם ככה, דברים שאני לא יכולה להגיד למישהו אחר..וזה רק מוכיח כמה הקשר שלנו עמוק ואמיתי.

 

טוב, מספיק חפרתי.

תדעי שאני איתך לאורך כל הדרך, []

אוהבת בלי סוף !

 

- -

אני משערת שעל הפוסט הזה לא יהיו תגובות, [כי מה כבר יש להגיד ]

אבל התגובה שלה הכי חשובה לי, אחרי הכל.

 

נכתב על ידי Barbunia ^^ , 18/6/2008 15:27  
5029 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MEBECYrmhZ ב-27/11/2014 06:16
 





14,588
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBarbunia ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Barbunia ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)