לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא לחיץ.



כינוי: 

בן: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

תשובות לשאלון השבועי


הדבר האחרון שעשית:
דיברתי עם השכן בטלפון.

המילה האחרונה ששמעת:
למה?!

השיר האחרון ששמעת:
Yellow Lemon Tree

הרגש האחרון שהרגשת:
עייפות

הריח האחרון שהרחת:
סליחה, זה אני.

הנוף האחרון שראית:
מסך המחשב.

הפרצוף האחרון שלך:
פיהוק גדול.

הקול האחרון ששמעת:
את הקול של המקלדת שלי. איזה מקלדת רעשנית יש לי.

האדם האחרון שדיברת איתו:
השכן שלי.

האדם האחרון שהתקשרת אליו:
השכן שלי!

האדם האחרון שהתקשר אליך:
השכן שלי! די כבר!

האתר האחרון שביקרת בו:
Google. אתר נפלא. אני מאוד ממליץ עליו.

נכתב על ידי , 4/11/2007 22:39  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tom kaulitz!!fuck me!!XD ב-11/11/2007 09:55



409
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPicture Yourself אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Picture Yourself ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)