לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא לחיץ.



כינוי: 

בן: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

יום נפלא~ D=


זה היה יום שני, התעוררתי בערך ב-10:30

אבא שלי התקשר אלי ושאל אם הוא יכל לבוא.

אז הוא אמר אם אני רוצה לבוא איתו לעבודה שלו.

אבא שלי עובד כעורך חדשות חוץ לערוץ 1.

-

משם נסענו לתחנת ערוץ 1.

והקלטנו את התוכנית גלובוס,

שהיא כל פעם על נושא אחר, הפעם זה היה על רוצחים סדרתיים.

היה ממש כיף, והראו קטעים מסרטי אימה.

-

חזרתי הביתה בסביבות השעה 16:00, ונזכרתי שיש לי חוג ב17:00

אז מהבית רצתי לחוג.

-

כשהגעתי לשם היה ממש כיף, למרות שאצטרך על כמה דברים.

-

זה פשוט הדברים הקטנים שהם נהדרים לא?

נכתב על ידי , 6/11/2007 14:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Picture Yourself ב-16/11/2007 14:48



409
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPicture Yourself אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Picture Yourself ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)