לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים יפים רק עם תסתכלו מקרוב .



כינוי:  ג'נננננ'קה

בת: 30

ICQ: 358159105 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אתם משוגעים עם אתם קוראים את זה .


 

 

חזררתתי עכששיו הבייתתה הייה מזזה מצחחייק כייף D:

בקיצוור יצאתי לרמת יוסף הייתי עם לנה וולה איליה וכמה ילדים שאני לא זוכרת את שמם :]

בקיצצור הלככנו לתחנת מוניות אחר כך לקנות סיגריות

בקיצצור השטטר לא נכנסס ואנחננו מנסוות שעעה וגם הנהגגי מוניוות האללה באאו נתננו לנו שטריים חדששים ועדיין לא נכנס

שעעה שרפננו בגלל המכונה המזויינת הזאת .

אז הלכנו לתחנת דלק לפרוט כסף , אבלל בסווף פגשנו את מחבובה אז לא היינו צריכים לחזור לתחנת מוניות ^^

ואאז כשחזרננו הייה כברר מללא אנשיים נרגיללה וזזה .

אזז התחילו הצחוקיים התחלנוו לרדת על מיששו אני ולנקקה חחח צחקנו על זה כל הערב .

בקיצצור סיבבו אתנו בקרוסלה ואנחנו נופלות והפלאפונים עפיים באוויר .

 

בקיצצור ירדנננו לגיננה אחת אחרי זה .. סתם הייה משעמם טיפפה -.-

ואאז באאו נטללי וטוליק או איך שלא קוראים לו ?

הוא הלך לילדים להגיד שלום והוא אומר לי אחרי זה ההוא מוסר לך ד"ש !!

אני כזה WTF ?

מי מכייר אותו ?

 

טוווב אחרי זה נטלי הלככה אחרי עשר דקוות היא מתקשרת אללי ואומרת לי יאלללה תחזררו באננו עליינו

 

אחריי זה העיניניים היתחממו D: !

אני ואיצייק סתם התחלנו מזה לצחווק אני באאה לעשות לו פה באוזן פתאום הוא הסתובב כזה ..

עודד שניה התנשקננוו ..

אחרי זה צחקננו על זה כל הערב אני מסתכלת עליו פתאום הוא מסתווב ככה שעעה .

אחררי זה אחדד מזה חמוד בא .

יש לו חולצה מזה יפה .. כזה יד כזאת שמראה זיין וכתוב HAVE A NICE DAY !

מזה בא לי עלייה .

ואאז התחלתי לעששן נרגיללה אני ונטללי סטלללה ,לא יכולנו ללכת בקקו יששר .

חחחחחח ....

 

אאזז ככה ב 12 הלכננו הביתה והתחלנו לחפש כפתורים מהפלאפון של לננקה חחחח ..

אנניי כזה : הננה אחחד  ... לא זה לא זה . לא לא הנה אחד אמיתי לא זה לא אמיתי חחח ...

טטווב בדררך הבייתתה פגשננו אתת יריינ'קה 3> .

אחחחד טמבבל בא קרא לי מהמכוניית ועושה לי בואי שניה אני רוצה להגיד לך מששו

טוווב חשבתתי בטח רוצצה לדעעת מה השעעה .. פתאוום עוששה לי תתקרבבי קצת אני לא יכול לדבר בקול רם .

אמרתתי לוו פאשוול נחווי והלכתתי , איייכ .

 

ואאז הלכננו כזזה התחלננו לשיייר וזזהה

נגמררה לי הסטלללה והתחייל לכאווב ליי הראאאאש אכוושרמוטטה .

באתתי חזרתתי הבייתה אמרתתי לאמא שלי יאאללה תתחיללי להריחח אותתי וזזה .

 

אייןן באותו הערב לא הפסיק לצלצל לי הפללא בלאאט או נטלי או אמא שלי או ... !

 

טווב אני רעבה

אז זזתי לאכול ^^

 

נכתב על ידי ג'נננננ'קה , 13/10/2007 00:10  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אור =\ ב-20/11/2007 01:21
 



בוווווום




 

אוקקקי

אז בערך איזה חודש לא עידכניתי .

נדפקק לי המחשב ,תיקנו אותו .

לא היה לעי עברית במחשב , עכשיו יש לי .

 

יאאלללה אזז הכל הייה ממש כיייף

ייש מלא ת'מונוות שאני חייבבת להעביר מהפללא

אין לי כוח עכשיו :P

 

אזז ישש לי דברים חדשיים שאתם לא יודעים :

פלללא

צבעתתי ת'שיעער

 

*עכשיו אתם יודעים*

 

חחח .. עכשיו אני האללה תמוננות מממש מממש ישנות שלי ושל דיאנה

שבאה אליי כשהברזננו וזהה ..

הייה ממש ממש מצחייק .

 


 






















אחח .. איזזה רגעעים !!

בבבבבבבבבבבייייי .

נכתב על ידי ג'נננננ'קה , 1/10/2007 15:23  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של _JeNiA_ ב-12/10/2007 11:01
 





4,437
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'נננננ'קה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'נננננ'קה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)